♥När två blir ett

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

inatt innan vi somnade skrev jag en lapp i luften till Tobbe.
Man är ju inte mer än vad man är så jag frågade chans haha.
Ja, nej eller kanske. Fick ett ja och är idag sambo, frua och styv mamma haha. nä men näst intill dock.
Hjärtats mamma kom in till mig i morse när jag stod på toan och fråga om vi var ett par nu -ja svarade jag.
Hon bara - Hej jag heter Karin och är din nya svärmor,, så över go.. =)
Hjärtat och jag var nästan nyss i Trelle, allt var stängt så blev blannevann på willys.
När vi kom tillbaka till Anderslöv körde vi förbi Poff,, uscha pi. Såg på Tobbe att han inte ble så glad vilket han själv sa sen.
Hemma i huset började vi (mest hjärtat) med maten.
Nu är jag as mätt och ska nog power nappa,.. Ska titta någon dokumentär först.
Se vad som händer ikväll, blir hem till Nille m.f sen ser vi där ifrån.

Glad midsommar alla♥
Kram Stina

Ps, Tycker om dig av hela mitt ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker detta låter sjukt... Du skriver en massa om att du har blivit så jävla illa behandlad bla. misshandlad. Om det nu har varit så hemsk som du beskriver, går man verkligen in i ett nytt förhållande så fort efter då? Och sen funderar jag lite med om att du har skrivit tidigare att du har haft problem att hålla dig till Sanningen innan. då undrar man lite, var verkligen misshandlen så svår eller du bara överdriverför att folk ska tycka synd om dig? Med tanke på din stiuation nu

2009-06-20 @ 14:40:34
Postat av: ClaudiaAmanda

men åh vad super gosigt, är verkligen glad att det går bra för dig nu. det är du verkligen värd :D

2009-06-20 @ 17:08:26
URL: http://trettondeseptember.blogg.se/
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

glad för din skull.allt väl efter helgen ?

2009-06-21 @ 15:13:41
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: