♥En lång blogg..!!..

Kommer bli en ganska lång blogg nu eftersom jag inte hunnit skriva om förra helgen pågrund av tråkigheter som även kommer nämnas här.

Börjar från helgen och fram till idag.

Fredag: Calle hörde av sig till mig o älsklingen.
det var dax för fest, wii. Så vi snabbade oss klara och lämnade anderslöv för hem till Trelle o festa.
Kom hem, Calle dök upp och jag gjorde vid mig. När jag var klädd drack vi lite snabbt och ner mot lycktorna.
Stannade där till klockan var ca 01:00 sen kasade vi vidare till magget.. haha
Lite pinsamt o vara där när det är 16/18 men där var faktiskt en del man kände, så dansade på.

Bilder från fedagen:
Blev bara en på förfesten på kalle o älsk
och en från lycktorna på <--Älsk & krille-->


Lördag:
Idag bjöd Calle mig och älskpå istanbull så jävla gott.
tog bakpotatis med kräftstjärtar mm mums.
sen åkte vi in till Malmö och bowlade på big bowl.
Vi van alla varsin gång, lite grymt haha :P..
Jag van rond två.
riiktigt trevlig kväll.. Tack för ni är så underbara
<3

Bilder från lördagen:



Söndag:
Jag, älsk och Calle vaknade nästan 17:00 efter en sen natt.
Heelt sjukt.
Skulle sett Calles min när jag väckte honom HAHA..
Trodde han skulle springa hem till Vellinge.
När vi vaknat till körde vi mot Trelle.
calle bjöd på midda.
sen körde jag älsk hem och sen körde jag själv hem o nanna, trist ensam.

Måndag:
Hemska måndag.. :(
Vaknade, martin ringde o fråga om jag ville med till Jonas,.
Åkte med och tog hundarna o bilen till skogen, älskling blev upphämtad i Anderslöv.
Sen lämnade jag honom igen. Tillbaka till gården o sen körde martin mig hem.
SEN kom samtalet jag aldrig önskar mig igen.
Martin i tårar.. My hade trillat ihopa, blödde ur nästa ögon och mun.
My är min o Martins älskade kise.
jag föll verkligen i bitar. bad Martin tok köra o hämta mig.
Så vi hämtade både bilarna så jag kunde ha saaben om jag blev tvungen att köra iväg med min älskling.
Vi var 100% säkra på att hon skulle dö då.
Vilken heeeemsk syn :(
Stannade lite på natten o kollade till henne sen tog jag saaben en runda o sen hem.
Mådde bajs.

Idag:
Vaknade jag av panik, sovit i 3 timmar.
Gråten i halsen tog jag bilen till Svedala för att kolla till min älskling.
Hon var på benen igen. Tur. uscha vad hon skrämde mig.
Idag är hon ganska yr och blå slagen. hon har antagligen klämt huvudet i dörren när dem small igen pågrund av tvärdrag i lägenheten. Stackaren. När jag kom idag somnade hon i mitt knä, åt lite och till o med mjaua till, så allt blir nog bra igen <3.. Sen kom martin hem. vi tog bilarna till Mange.
Jag fick pillat med fäljarna som behövdes vaxas
Efter det tog jag den andra bilen till Svedala o handlade mat som vi sen tillsammans tillaga,
Biff, potatis, sås o sallad, muuummsssigt.
Vilket jävla team vi är i köket.
Måste ju nämna hundarna som var ett underbart sällskap.
En liten bild som ägaren Magnus tagit på dessa sötisar.
<3


natti natti alla.
efter 3 timmars sömn av oro ska jag nu nanna..
<3



Kommentarer
Postat av: malin

jag finns för dig om du behöver någon & prata av dig med & behöver du något annat som jag kan göra, säg bara till !

iloveu <3

2009-04-01 @ 09:16:59
Postat av: Lis

Fan va hemskt! E de bra med henne nu? Kollade ni henne på djursjukhuset? Så de inte har hänt något med huvudet när hon blev klämd. Ohh... Lilla My. :( inte kul alls. O hur e de med dig gumms ? Puss

2009-04-01 @ 12:10:21
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: