for the one that stands beside me..!!..



Du står vid min sida när andra går,
du kramar mig hårt när det kommer en tår.
Du håller mig intill,
just som jag behöver och vill.
Du säger dem rätta orden,
dem som får mig att sväva från jorden.
Du får mig att le som ingen annan kan,
du är mitt allt min framtida man.
Om ord kunde förklara min känsla för dig,
så skulle det komma ut i konstiga meningar ur mig.
För kärleken som jag har inom går ej att beskriva,
så inga ord och inget går att skriva.
Men tack min älskling för allt du är,
förevigt o i all oändlighet ska jag hålla dig kär.
Du ger mig all lycka åter,
nu är det bara av lycka jag gråter.
Tycker om dig mitt hjärta,
nu rymmer inte längre någon smärta.
Kyssas på bara dig,
eftersom du är den ända för mig
<3
Din




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: