Heja Eslöv =)



Då var man i Eslöv hos älsklingens pappa.
Kom hit igår men skulle egentligen varit här redan i torsdags om jag inte blivit mat förgiftad. Lagom kul Nä.
Tur man har en så underbar pojke som tog hand om en hela tiden, bäddade ner mig. lagade mat till mig, hämtade frukost och värk tabbletter och pussade mig för jämnan.  Men till sist kom man iväg.
Hans pappa och sambo har 3 helt underbara kisar. Sessan, Gismo och Chiko.
Lägger in en bild sen när jag är hemma igen. Vi kom inte i säng fören halv sex i natt och inte upp fören fem idag, Galet. Men som sakt jag hade legat o sovit i nästan två dagar i mat förgiftning. Lagom kul ju.
Idag har vi jagat skräck filmer att se,.  Älskling står i duschen nu så jag passa på och uppdatera men mer har tyvärr inte hänt.. Nu ska jag pilla lite med bloggen. Inte nöjd med den som den är nu... Ha det bäst alla.
/Stina.. <3



Kommentarer
Postat av: Maddiz

Ja, jag får nog göra det... Kram

2009-03-08 @ 15:26:39
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Anonym

tja vännen.

synd att du blitt sjuk tråk

så jävla snygg bloggen blitt

ha de gytt kram

2009-03-08 @ 19:20:43
URL: http://krolle.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: