Utkast: ...



Ganska lugn och irriterande helg.
Man har en så kallad vän som alltid ställer till våra helger.
varje gång vi bestämt något så är jobb eller olika tjejer viktigast.
Han har 3 tjejer samtidigt nu och ingen vet om varandra tydligen.
Tycker verkligen synd om dem med tanke på den ena verkar falla för honom.
Samma dag som han varit hos henne kör han rakt upp för att ligga med en annan.
Jag borde kanske inte lägga mig i men lider med tjejen.
Så ja, han kastade ut oss för att vara med henne.
Så jag, älskling och Kalle körde till Anderslöv och kollade lite nya filmer.
Mysig.

Angående bilden jag lagt övers i inlägget så är det sånna hundar jag o pojken ska köpa när vi kommit hemmifrån o fått oss eget ställe. Vi pallar inte bo hemma mer och mamma slänger snart ut mig.
Inte för hon vill utan för att hon inte har råd att bo kvar här o med fullt hus.
Hundarna är Huskys.
Vi ska ha varsin,.
E ljus och en mörk.
Längtar som fan efter allt detta.
Måste få ett nytt jobb snart. Blir galen utan jobb och en framtid som står stilla.
Pojken min vill ha en mörk med ljusa ögon. Riktigt fint.
Nej nu ska jag umgås me pojken igen innan han kör hem.
Bye
<3
/Stina





Kommentarer
Postat av: Lis

vilket svin den killen e... Tycker vi inte om. Tråkigt att de inte blev någon träff idag. men vi får bestämma en annan dag. Tråkigt att din mamma snart slänger ut dig... Men det e skönt att flytta hemmifrån med. puss

2009-03-22 @ 20:31:13
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: