♥Lång blogg.

Det har varit valborg och det blev en lugn hemma kväll. Mysigt dock.
Jag och älsk hamnade framför tv, efter en lång tur i skogen där Johan oxå var med.

Pappa fyllde år på fredagen så på lördagen blev det hem till honom och fira.
Ni som känner mig vet att jag och pappa inte har den bästa kontakten och det tar alltid mot att åka dit tyvärr.
Men jag älskar mina syskon och vill ju inte förlora min kontakt med dem.
Tog en massa nya bilder på min lillebror som jag tänkte dela med mig av.
Helt underbart söt..
Carl (Calle)


Även min syster var där.
Äntligen har vi fått mer kontakt.
Hon bor ju hos en annan familj nu mera.
Jätte lång historia och inget jag hade delat med mig av här ändå.
Men jag har fått hennes nr och hennes msn så äntligen kan vi ses mer än 1 gång om året nu.
Älskar er mina underbara syskon. glöm aldrig det <3<3




















Förutom att jag varit där i lördags så har jag, älsk och johan tränat varje dag.
enbart ätit nyttit och motionerat i massor.
en liten bild på min frukost.


Ska minsan ner i den kroppen jag hade tidigare.
Och det snabbt =).

Idag lämnade älsk mig hemma tyvärr.
Har varit hos honom för länge nu säger mamma som saknar mig hemma.
Och eftersom jag ska hem till honom igen på fredag och in på ystad crusingen på lördag så får jag passa på att vara hemma nu.
Uscha. Saknar min pojk.
Innan han lämnade mig idag så tog vi en tur i parken vid Akka och rastade Jingle som verkligen behövde komma ut på ett rus i gräset.

Nu ska jag titta tv och sen nanna i min ensamhet =/..
Natti natti alla..
<3
Och förlåt för mitt ilägg dröjde.
Massor med träning och lite energi kvar är vad jag skyller på hehe.



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej min blomma.

Jo då det är bara bra här, med dig med?

Jag vet inte alls faktiskt. Är en som heter http://stargirl.ebblogg.se som har fixat hela min blogg, prata med henne för jag kan inget sånt alls :p

Vad gör du nu för tiden då?

kärlek, saknar dig med. <3

2009-05-07 @ 08:15:55
URL: http://ffonavi.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: