♥Hemma♥

Då var man äntligen hemma igen. Lite tidigare idag än igår men är även rätt mycket tröttare idag än igår.
Hatar att vara så SEG, men vid tanken att man jobbar gratis varje dag får väll en lite av trubbad helt enkelt.
Nu är jag dock hemma som sakt =). Ska ner i duschen strax och sen kommer Emelie hit så fort hon mockat klart till hästen. Se om jag hinner träffa älsklingen med idag efter hans möte.

JO- en sak till. Idag var jag hemma på en förre detta väns gård. henrik hartler. Gjorde ett jobb där. Kändes jätte kontigt. Man har ju varit där några gånger och festat, nu gjorde man jobb där. Vi kommer inte direkt överrens längre sen jag avslöjade hans flickvän men men,,..

Nä nu ska jag slänga mig i duschen och enbart NJUTA av värme och renhet =).
Bye /Stina



Kommentarer
Postat av: krolle

hoppas du haft en bra dag.. saknar dig litta

2009-11-25 @ 17:06:05
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Anders D

så du komhem och skrev i bloggen så fort du kunde eller =P?

2009-11-25 @ 19:34:13
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: sofie

e de mej du avslöjat nått om? intressant :)

2009-11-26 @ 20:22:45

♥Skriv gärna en rad♥: