♥Lycka♥

Kan bara beskriva allt i ett ord  ♥lycka♥.
Fan inte konstigt man bli knäpp i huvudet, ena dagen känner man sig såå arg ena dagen såå glad och tredje bara helt utmattad av gråt. Jag har aldrig tidigare kämpat för något så mycket som jag kämpat med att få ett bra förhållande med min Tobias. Killen som har hjärtat på rätta stället men vågar inte riktigt visa det, dem rätta känslorna som skrämmer och svek och lögner som ligger i hans förflutna som skaver än idag. Oro att lita på någon,,, att ge sig till någon man inte vågar lita på pågrund av förflutet. Jag har många gånger varit arg och ledsen inte indirekt på honom utan att vi inte gått ihop. Kärleken var där till max men våra bakgrunder vågade inte möta våra framtider dem var osäkra och visste inte om dem vågade lita på en annan människa efter många hårda år.
Vad som än händer och vad som hänt så älskar jag Tobias, jag vet att han är en heeelt underbar människa som gör så gott HAN kan, tänker inte låta någon döma HONOM för problem VI haft. Vi försöker så gott vi kan.
Vi har tagit paus, pratat ut våra problem och pratat om vad vi vill i framtiden och trots allt vi gått igenom vill vi samma saker. Vi har hittat tillbaka nu och har haft en skit bra vecka, och jag vet att det inte är bara jag i vårt förhållande som hoppas att det kommer fortsätta så här, vi är TVÅ,,, två som blir ett.
Älskar dig Tobias Rasmusson, mer nu än någonsin.. VI <3



Kommentarer
Postat av: Conny

well, mitt liv är inte simpelt. Och tänker inte leta efter ngn eller hålla ögonen öppna, har fått bevist för många gånger att de är inte lönt.

KOmmer leva mitt liv solo. =) jag och mitt framtida husdjur eller ngt. =P

2009-11-05 @ 22:23:11
URL: http://enjavla.blogg.se/
Postat av: Lis

Skönt att läsa att de rättat upp sig. Happy for you!!! puss

2009-11-07 @ 10:41:59
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: