♥Måndag♥

Ja, man fick ju ett tele samtal av chefen igår att man var ledig idag så har haft en helt underbar hemma måndag idag =). Började med att älsklingen skickade sms i morse som jag tvärt vaknade av. Vi bokade in en midda i varandras sällskap och träffades utanför hans kontor 11:55. Sen gick vi ner mot något kina ställe där han åt. Var inte speciellt sugen eller hungrig. Vi gick även en runda i stan. När jag sen nästan var hemma fick jag sms av Alex (Alexandra) hon ville träffas och se en film eller något annat skoj denna måndag. Så runt halv 2 dök hon upp och vi började direkt pladdra en massa som vi är duktiga på, me like =)
Det blev ingen film men en massa tittade på foton och mer lära känna varandra prat. Alexandra och jag har träffats via Kristoffer/conny. Hon är en helt underbar tjej som jag verkligen trivs att umgås med. Skönt att vännerna börjar trilla in nu när lägenhet och ett helt annat än hemma liv håller på att dyka upp =).
Nu för bara någon min sen gick Alexandra hem och nu sitter jag och väntar på hjärtat mitt som har möte fram till 20:00 om jag inte har helt fel för mig!? eller var d till nu? slutar han nu? hmm,, haha jaja han ringer. sen har vi planer på att ses innan han åker hem, kanske jag till och med åker med hem =). Saknar honom massor ju!.
Nu blir det in en sväng till på face och det blir en tidig kväll ikväll. Imorgon ska man vara i vellinge 08:00.
Ha en fortsatt trevlig kväll. /Stina.
Ps kolla gärna in dagens låt tips tre inlägg ner, dock gårdagens låt men en heelt underbar låt.



Kommentarer
Postat av: Lis

tack. jo, men fått helt fantasi brist... illa!

2009-11-16 @ 21:23:30
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: Cornelia

gå gärna in på min blogg och ställ en fråga i min frågestund. tack i förhand :)



btw, din blogg är superfin. kram

2009-11-17 @ 01:36:39
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/
Postat av: Alex

Du är underbar du med gumman!!! <3<3<3

2009-11-19 @ 17:08:38

♥Skriv gärna en rad♥: