♥Över till måndag♥

Ja, söndagen är passerad måndagen börjar gry men jag sitter här än på golvet eftersom jag är ledig idag wiiihooo.. Min söndag var helt lyckad. vaknade av att älsklingen kom med kaffe på sängen,, bara ÄLSKAR när han gör det! - började med ett svagt - älskling, ska du sova mer? jag gnydde bara lite och så sa han - Annars har jag kaffe här. Då piggnar jag till direkt =). Efter en kvart ca kom Bellan oxå in i sovrummet och upp i sängen, la sin panna mot min kind och sina små armar om min arm,. underbar morgon ♥.

Sen klädde jag på mig, gick ner och gjorde frukost till mig och en köttbullamada som Belle numera kallar det hihi :P till henne. Älsklingen var inne i duschen som även Belle hoppade in i efter vi ätit klart.
Efter frukosten tog vi oss in till trelle, gick lite små runder. Sen gick vi till hjärtats kontor och gick igenom en prudukt han håller på med som jag kanske ska hoppa på med =).

Klockan 3 hämtade Nina (Belles mamma) Belle. Sen pallade jag mig ner en vända till stan, handlade lussebullar och en läsk, hem och väntade in Anders. När Anders kom blev det kaffe och lussebulle. Halv sex gick vi mot kyrkan för att kolla på en kör med massa folk. Riiiktigt vackert och mysigt, efter det blev det mc donalds och ett heeeelt underbart sällskap av en av mina närmsta vänner. TACK Anders för en kanon dag... Blir svår att glömma.
/Stina




Kommentarer
Postat av: Anders D

:o)

2009-11-16 @ 17:35:12
URL: http://thewindofchange.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: