♥Tisdag♥

Godmorgon alla♥
Idag är det Tisdag, en väldigt blåsig sådan.
Gick upp för någon timme sen, runt 06:00 det vill säga.
Vaknade med kaffe på sängen hos älsklingen igen, underbara underbara människa♥
Efter han gett mig kaffet gick han in för att väcka sin dotter Belle.
En mysig och trött morgon för oss alla. Jag har nu tagit mig hem till Trelleborg där jag nu sitter och väntar in chefen som ska hämta mig runt 09:00 idag tydligen. Annars brukar det vara halv åtta, åtta.
Han har till en vana att jag gör allt jobb när vi är ute och jobbar så han unna sig väll sovmorgon som han snällt meddelade sig av idag. Efter jobb ska jag möta upp emelie, hänta Bellan på dagis, lämna henne på Tobbes kontor där hon ska leka med Tobbes arbetskamrats lilla dotter på 5. Efter det ska jag och Emelie ta en fika och prata en massa =).
Emelie är en tjej jag träffade på lycktan i helgen. En super härlig och trevlig tjej. Det började med att hon satte sig vid vårt bort och började prata om saker hon varit med om och att en som ustatt henne var där den kvällen. Hon fick sitta hos oss och vi fick det super trevligt allihop. Hon började även tjata på att jag skulle följa med henne hem på hennes gård där hon hade en massa hästar, rida ut och bara prata en massa. Inte alls fel med nya vänner, speciellt nu när hjärtat mitt ska börja jobba en hel del för en trygg framtid.

jag vill bara avsluta detta inlägg med att skriva till min älskling att han är en underbar människa.
Vi har haft våra upp och ner men skulle någon av oss någonsin falla finns vi alltid där intill för att hjälpa.
Jag älskar dig för inte bara den person du är utan även för allt du gör.
Dumma ord har snubblat över min tunga under känslosamma lägen men den ända sanningen är att det är dig jag vill leva med, inte pågrund av något dåligt i världen utan för att jag älskar DIG, den du är. Vi kommer skratta åt våra gräl en dag. Det lovar jag dig.

Bye alla. ha en toppen dag /Stina♥




Kommentarer
Postat av: Anders D

vad vackert sakt! Jag blir så glad nr jag ser en klok kvinna fatta kloka beslut =) Jag hoppas på er! kram din vän Anders!!

2009-11-24 @ 17:48:52
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni gör slut, blir tillsammans, gör slut blir tillsammans osv osv... sånna förhållanden håller inte i slutändan.. för varenda pojkvän du har haft har du skrivit precis likartade gulliga ord... men en efter en tog det slut. får väl se hur det går med denna grabb..

2009-11-24 @ 18:11:40
Postat av: stina

Jag har haft 3 killar på 2 år,, ja det är en hel del MEN om jag inte blivit misshandlad av mitt ex hade det säkert varit vi än vilket jag idag är glad för att vi inte är. Jag är ingen lätt människa att vara tillsammans med efter allt jag varit med om så döm inte helheten efetr vad jag skriver,. jag säger ofta att jag aldrig tyckt om någon så mycket som min dåvarandra MEN det är bara dagens sanning, hur skulle det se ut om jag hade likadan sorts kärlek för alla???

2009-11-24 @ 21:56:14
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: emelie

varför bryr du dig om hur hon gör med sina förhållanden om jag får fråga? låt snäckan göra som hon vill och skriva hur hon vill. när man har en pojkvän så skriver man lov ord om dom just då för att man e kär och för att man helt enkelt tycker om dom och så tar det slut och sen träffar man en annan groda som verkar vara en prins, fan that's life. så går det till seru! precis som att du inte har sagt: "jag älskar dig" till dom pojkvänner du har haft och vem vet, det kanske e 30 st men ingen säger till dig att du e dum i huvet för det, eller hur? ;)



skit löjligt att ens skriva en sån kommentar!!!! jävla ägg haha x)



(förklaring till ägg: ser säkert ut som ett. har ett tunt skall som e lätt att slå itu och en tjock fyllnad som gör det svårt att tänka)

2009-12-01 @ 00:17:19
Postat av: stina

Emelie, du är bara FÖR grym haha <3 Klockrent skrivit, kunde inte gjort det bättre och det gjorde jag faktiskt inte heller hehe... Tykka om dig stumps. Puss

2009-12-01 @ 17:00:06
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: emelie

visst var det klockrent! :D lugnt gumman, om man inte vet hur det fungerar med förhållanden så ska man inte yttra sig heller och helt ärligt gumman om 3 killar på två år e mycket.. så e jag helt ute och cyklar hahahaha ! tycka om dig med you crazy bitch x)<3 puss



Bara så att alla vet, så e detta den härligaste bruden jag har träffat på jävligt länge !

2009-12-01 @ 17:39:00
Postat av: stina

Awwwww GOING... Samma till dig, VERKLIGEN. hoppas vi ses i morgon. Pussa

2009-12-03 @ 19:16:21
URL: http://stiiiinas.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: