♥Underbara tisdag♥

Har haft en riktigt bra dag idag =).
Vaknade av larmet 07:00 i morse, fick lite sov morgon eftersom min buss mot Vellinge går var 5min på morgonen så missar man en kommer en ny =).
Jag kände mig riktigt pigg och glad redan när jag vaknade och det höll verkligen i sig hela dagen. Har tävlat mot mig själv idag när jag jobbade och gjorde rekordet med att besöka 11gårdar och byta gift i över 500 lådor. Innan var jag uppe i 5 gårdar och 200 lådor. jag har bestämt mig för att gå ner i vikt eller i allafall komma iform så hade bra flås hela dagen =). Fick även min inbjudan till julbord med Preventiq där jag jobbar. Ska bli super kul. älskar mina gubbar!.. 2 av dem känner jag ju sen ca 8år tillbaka.
När jag kom hem slände jag mig i ett VARMT bad. Faktiskt det varmaste det gick och få och var HEL röd när jag kom ut ur badet hehe. NICE!. Nu har jag tittat ensam mamma söker och svenska hjältar på www.tv3.se/play och nu sitter jag och tittar biggest loser på tv och funderar på om jag ska ut och gå en runda. Är jätte rastlös trots en pressad dag =). Hoppas er dag varit lika bra som min.. Imorgon är jag LEEEDDIIG!... /Stina♥




Kommentarer
Postat av: Emma och Trinity

Men gumman då, du hade kunnat komma hit och snacka skit idag ju. Inga barn hemma förrän vid 2. Puss

2009-11-18 @ 07:32:02
URL: http://familjenlund.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: