Gav upp

Ja, då var man singel. Lämnade honom igår. Nu var det fan nog. Han frågade mig vad fan jag gjorde där. Han ser aldrig när jag kämpar eller älskar.. Han levde sitt liv utan mig med mig.. Jag dög när han ville att jag skulle duga.
Idag skulle vi firat 4 månader så det är lite tråkigt.. Men han har lämnat mig två gånger på 2 veckor, bölat tillbaka mig och dum som jag var trodde jag på hans löften. Jag gav upp. Det känns faktiskt bra, visst saknar jag honom. Jag älskar honom men nä. Vill han inte kämpa för det bättre kan han leva vidare ensam. Idag blir nog en lugn dag.. Inte jobbat idag, min chef har inte ens hört av sig, skumt.
Jaja, det var min uppdatering.. Om en vecka slutar praktiken, blir bättre på att skriva blogg då =). Sen fyller man år, fest på lördag fira mig på söndag, Alexander rybäck eller vad fan han heter med conny på måndagen och ullared på tisdag =) maaassa kul framöver, läängtar!
Puss på alla som finns för mig.. =)
Ps, tack för en trevlig kväll igår.



Kommentarer
Postat av: krolle

du gjorde rätt vännen du vet var vi//jag finns.. kramar

2009-10-19 @ 17:08:11
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: krolle

tänker stötta dig hur de än blir så du vet..

2009-10-20 @ 13:28:30
URL: http://krolle.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: