♥Typiskt♥

jaha... Då har man blivit riktigt sjuk =(
Fyller år på söndag och skulle ut och fira både idag och i morgon men hellst i morgon eftersom lördagens festande går över tolv och in på min födelsedag. Jag hoppas fan jag är tillräckligt frisk i morgon annars kommer jag bli riktigt nere =(..

Ja från tråkigare saker till roligare.
Tobbe och jag träffas igen. Sov hos mig i förr går och bjöd ut mig på varm choklad igår =) Idag kommer han med soppa och hostmedicin på sin midda. Om han fortsätter så här så är han lätt den bästa pojkvän han kan bli. INTE för jag vill att han ska smöra för mig utan för att jag känner mig så sjukt älskad, hoppas jag gör saker som även får honom att känna sig älskad. Hoppas detta är vänd punkten för oss =).
Att han gör saker för mig utan att jag behöver be honom gör mig till en av dem lyckligaste männskorna =)

En annan rolig sak är att vi får välkommna lilla Erik till världen <3
Min lilla syster Sandra har fått en son <3
Grattis.

Nu ska jag drick mer varm te med honung och ta mer halstabbletter.. VILL ut ikväll. Förutom att min röst har svikit mig totalt känner jag mig ganska ok nu efter alvedon, halstabbleter, te och nässpray =)


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: