♥ Ingen som du ♥

Älskar dig och ingen annan.
kan inte tänka mig ett liv utan dig trots vi haft en väg med många bulor och kluvna vägar.
Jag tänker fortsätta kämpa med att vinna tillbaka dig till mitt liv och behålla dig där.
jag vet att det inte är slut men jag vill inte att vi ska ha ett förhållande där vi inte litar på varandra och inte har tro i varandra. jag älskar dig och det gör ont i mig att du känner att jag inte älskar dig för den du är. jag vet jag krävt en del och jag mår inte själv bra av det. Älskling du är mitt allt. Finns ingen annan för mig.
Om du väljer att stanna hos mig ska jag bevisa för dig hur mycket jag älskar dig och jag ska kämpa bättre än någonsin. Finns ingen annan jag vill leva mitt liv med. Det är du och Belle som är min familj och vad vi gör det till.
Jag älskar dig i all oändlighet och vidare. Låt mig finnas där för dig. Låt oss bli ett.
Älskar dig ♥Tobias Rasmusson♥ av hela mitt hjärta.
Din ♥


Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: