♥Blandade känslor♥

Glädje och sorg.
Idag fick jag tillbaka min dator och det gjorde mig super glad.
Men..
Förhållandet mellan mig och killen har börjat svaja ordentligt.
Man har önskat att det bara var en perion, en dålig sådan. Men nej. =(
Jag älskar honom över allt annat men det räcker inte till. Förstår honom till en viss del för det är mycket bråk mellan oss. Hoppas allt löser sig.
Alla beöver man tid för sig själv och tänka vart man står och hur allt kommer se ut framåt.
Gråtit en hel del idag och sover dåligt. Känns mest skit.

Men,. Åter till datorn =)..
Idag har min son (min dator) kommit hem från dator sjukhuset =)
Saknat honom i massor hehe.
Äntligen kan jag komma igång med dagliga inlägg, dagliga budskap och dagliga låt tips =) hoppas att er väntan varit värd det =).
Imorgon ska jag sätta mig och göra om min design till bloggen. Kommer bli en dö simpel då jag inte har fått hem Ps än.

Nu blir det att lägga sig. Tårarna kommer komma igen vid tanken på att kanske vara påväg att förlora min kärlek helt. Jag vet det står ny åter och att man blir lycklig igen men just nu känns det grymt plågsamt.

Sköt om er alla.
Kram Stina..




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: