♥Fjärillar♥

Vaknade imorse 05:45 av att klockan ringde. Gick upp tyst och lät hjärtat och Bellan sova vidare, tittade på dem båda och log. Tänkte på att bara för 4dagar sen förlorade jag dem och hur evigt tacksam och lycklig jag är som har tillbaka dem i mitt liv. Allt har verkligen förändrats till det bättre och som jag sa till hjärtat så kommer jag aldrig göra något som riskerar att jag förlorar honom (dem) igen. Jag bockade mig ner och pussade min älskling hej då♥. Saknade honom direkt jag lämnade sovrummet. Han är mitt allt.

Idag och igår har jag jobbat på ett skadedjursbekämpnings företag. Och SHIIt vad jag är sotlt över mig själv.

Är såå fasligt rädd för spindlar och höjder och både igår och idag har jag klarat av både sakerna utan klag och utan att ens tveka. Jonas som känner mig har faktiskt sakt att jag fått två stora plus poäng,. gladis blev jagis.
Trivs super bra. bara lite jobbigt att lägga ut gift för att döda små sötingar =/.
Imorgon ska jag jobba med en som heter Tony och tar bussen till Klågerup 07:05.
Blir någon lång tur till Hessläholm tyckte jag han sa. =).
Hemma sent igen i morgon :P

Älskar att jobba,
Nu ska jag ner och äta sen tror jag faktiskt att jag ska sova,. Klockan är dock bara 18:10 men jag är TRÖTT:P
Bye




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: