♥Kärlek på dagen♥

Igår var jag ute med broren, hans tjej och en hel del till.
Vi hade skit trevligt men tankarna speglades hela tiden tillbaka på Tobias.
Jag tänkte låta bli att skicka sms till honom men han lät väldigt nere när han ringde och gjorde slut och även när han bad mig berätta vart jag skulle på kvällen så han slapp stöta ihop med mig.
Det gjorde jätte ont men jag bryr mig om honom så jag skickade sms och frågade om han behövde prata, efter en hel del sms så skrev han att han klarade sig. Det dög inte för mig. jag vill att han ska känna mer än så. han är en enormt viktig människa för mig.
När Stället stängde ringde han och var ute och gick i frustration. han mötte upp mig och följde mig hem. Vi satte oss på en bänk och pratade. det visade sig att han ångrat att han gjort slut. Glädje spreds i hela mig men jag försökte ändå intala honom att magkänslan har rätt. Om han kände att det var bäst för honom att leva utan mig så respekterar jag det i all smärta för jag vill honom väl. Efter försökt övertala honom till att han gjorde rätt att göra slut i ca en halv timme bestämde vi oss för att gå tillbaka till varandra. =). Han ville inte vara utan mig och vi lovade varandra att PRATA hädan efter, inte vänta så länge så det hinner bli gräl av tankar och känslor som man bär och som är normalt. Jag tror vi fixar det denna gången. Vi vet både att man lätt förlorar det man håller kärt om man inte håller det rätt. man måste komma ihåg att vi var två helt egna människor när vi blev tillsammans, nu är vi ett och där i mellan ska vara tillit och ärlighet till varandra, annars är vi fortfarande dem människor som behöver vår tid, våra vänner och våra dåliga dagar.

Älskar dig hjärtat. Tack för du kom tillbaka <3 /Din frua.

Ps, kom nyss hem ifrån min systers match. En viktig match idag. Spelade sin serifinal mot ett lag som inte förlorat en ända match. Det blev lika och jag är enormt stolt över min syster. helt otroligt vad duktig hon blivit/hela laget blivit. Höll på att få glädje tårar när jag såg dem spela. Skit gryma♥

Nu ska jag göra mig klar för att dra med hem till pojkvännen =)
Sköt om er alla där ute.




Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

oh härligt... håller tummarna för att det håller nu =)

2009-09-27 @ 12:29:43
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: krolle

låter underbart vännen kramar

2009-09-27 @ 12:39:27
URL: http://krolle.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: