♥Mitt hjärta slår inte längre rätt♥

Idag blev det paus mellan mig och killen.
Jag hade mellan paus och slut att välja.
Klart som fan jag inte kan välja slut när jag är så upp över öronen förälskad i min pojkvän.
Kan inte fatta att det har gått så här långt =(.
Tårarna bara rusar längst kinderna, jag kan knappt andas. Allt känns så tungt.
Än en gång hoppas jag att han kommer stanna kvar hos mig.
Han sa att han älskade mig två gånger, höll mig i sin famn, pussade mig hej då =(.
jag vet inte när jag hör av honom igen. Och när jag hör av honom så vet jag inte ens om han vill ha mig i hans liv mer. Jag har inte riktigt fattat att detta är sant än. Får sånna inpuls fall då jag bara faller ner i gråt och inser att han är så gott som borta =(

Han är den första jag verkligen velat förlova mig med, skaffa barn med, flytta ihop med ja allt sånt som jag inte vågat förut. Och så klarar jag inte ens av och visa honom att jag älskar honom..

Jag beklagar bloggen, men innan jag vet hur vårt förhållande kommer bli kommer jag inte skriva här så mycket.
Har ingen känsla av det. är bara så sjukt ledsen. Vill ha hans armar om mig igen.. =(..
hatar att vara utan honom...

Hej då bloggen ett tag!..




Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

om man skall tänka positivt så är paus bättre än slut...för slut är ju slut... paus betyder ändå lite hopp!! tycker iaf jag!!! =) Hoppas dte kan hjälpa bara!! =)



ahh låter trevligt, då får vi bestämma det sanrt då =)

2009-09-24 @ 22:00:29
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Lis

tråkigt att det blev så... men som sagt paus e bättre än slut. men det låter fel ändå. hoppas allt löser sig! puss

2009-09-24 @ 22:09:40
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: vesna.blogg.se

stackarn :(

2009-09-25 @ 01:14:27
URL: http://vesna.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: