♥Trött♥

Knappt sovit något i natt.
Känns som jag och killen glider ifrån varandra.
Orkar inte tänka på det mer. Blir bara knäckt. Vill han göra allt annat i helgen eller i fortsättningen så får han göra det. Jag kan inte stoppa honom och tänker inte stoppa honom.
Vaknade för ca 1 timme sen, är pisse trött och känner verkligen INTE för att gå ut i ösregnet men är ganska så jätte tvungen eftersom jag ska ut och köpa födelsedags pressent till lillsyrran som fyller 12 imorgon, liite sent ute man är eller vad!?. Sen får vi se vad jag tar mig till idag. Vill träffa killen men det är upp till honom om han vill. Jag måste även städa idag.. helt sick vad stökit här är..
Väntar ett samtal som jag redan missat 2 gånger idag, rätt illa... Han ringer väll snart igen. Det handlar om min praktik som jag börjar på nästa vecka =).. Spännande,. JDet är ett skadedjurs bekämpnings företag, och jag som älskar djur,, hehe. fast detta är dock mest kackelacker m.m =)
Just nu vet jag inget, vad jag ska ha på mig, tider, vem jag ska hem till först, ja inget hehe.
Måste ha tag i honom så jag kan ta tag i allt under helgen. Busskortrt måste jag skaffa imorgon den 25 eftersom jag slutar min praktik den 25 okt =) min födelsedag:P

När uscha, jag och mina låånga inlägg. Nu ska jag äta frulle och sen ta på mig mina lumpe kläder och dra ner mot stan. Tur jag vet vad jag ska köpa redan =).

Bye/Stina♥




Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

nej förstår du inte vill det skall ta slut. ha lite is imagen, försök inte höra av dig till honom, hör han av sig så är dte iaf ett bra tecken, gör han inte det, ja då får man nog börja fundera lite på hur man skall ha det :) kram

2009-09-24 @ 13:05:37
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Ja, jag ska höra av mig till dig om jag behöver lära mig mer, eller ja jag kan inget när det gäller sånt eller så orkar jag kanske inte lära mig själva. Jag ska jobba i helgen så i helgen går inte tyvärr... Kram

2009-09-24 @ 14:41:52
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Conny

Tyckte inte du såg så lumpig ut.. ;P söt som alltid ^^



Men nu måste jag bara skriva något om inlägget med din kille och så, (läste även kommentarerna där) för det första så kan jag inte påstå att du skulle döda förhållandet genom att påpeka rökningen, va förlovad med en tjej som röka, och jag tillbrinngade 1 år med att pika henne om det, och de va inte de som gjorde att de inte höll mellan oss. Sen måste jag säga att jag tycker du är ganska korkad som stannar med en kille som uppenbarligen inte gillar dig en bråkdel som mycket som du gillar han, du är så naiv så du offrar massor för ett förhållande som är dömt att gå i graven, han visar ju ingen uppskattnign till dig. Jag tycker du är en söt och underbar tjej på många bitar, men de som förstör bilden av dig är att du inte ser vad som är bra och dåligt för dig. Ett förhållande funkar inte när det bara är den ena parten är villig att jobba på problemen. Jag vet inte alla era problem, men så som man läser det och ser på saker och ting så är det mycket du som ställer upp och jobbar för saker. Och slutligen, jag ger blanka fan ifall din såkallade pojkvänn nu tycker mer illa om mig eller inte.

2009-09-24 @ 20:26:29
URL: http://enjavla.blogg.se/
Postat av: Conny

PS: hoppas du snart inser vad som är bra för dig. Kramar

2009-09-24 @ 20:28:03
URL: http://enjavla.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: