♥Varför..♥

...Är det alltid så att folk ska lägga sig i?.
Lite har jag lärt mig av min pojkvän och det är att inte bry sig om andras åsikter.
Visst, jag är rätt kass på det men jag förstår bara inte varför folk måste lägga sig i med kritik och sen kan dem inte ens stå för vem dem är här..!? ganska löjligt tycker jag. Kritik är ju oxå en lärdum så om dem nu tycker jag är dum i huvudet för jag gnäller fast jag fått tillbaka min kille igen så får dem ju tycka det men dem får oxå räkna med att jag kommer med en förklaring.

Innan den veckan mellan mig och killen så hade vi våra problem just som alla andra, kanske mer men ändå.
Efter den veckan trodde jag vi båda hade lärt oss något av det, men så var det inte i vårt fall.
När jag kom tillbaka rökade han dubbelt så mycket som förut,. Det ända han vet verkligen sårar mig om dagarna.
Jag känner mig bara så slut i kroppen. Hade han bara minskat i stället så hade jag blivit över lycklig, och neej jag vet förhållandet inte bara handlar om mig. Men när han tog tillbaka mig visste även han att jag inte vill ha barn och djur ihop med honom och det hade han räknat med när han tog tillbaka mig och det gjorde mig sjukt ledsen. Kändes som den veckan utan varandra var som semester för honom där han lärt sig röka upp sig i gen och levde livet.

Jag skrev av mig här för att slippa ta det med honom, men när man går skillda vägar pågrund av ett problem, så antar man att någon har minskat på sina problem när dem väljer att ta tillbaka en. i stället hamnade vi i ett större problem och då sitter jag inte tyst. Detta är mitt liv med.

Jag älskar Tobias över allt annat och det kan inga gräl i världen ta ifrån honom.
Jag menade INTE att klaga på honom för det jag skrev om visste han om sen innan, jag behövde skriva av mig för jag mår dåligt av det och jag vill inte ta det med honom och riskera att förlora honom igen.

Varför byggs det upp en så dålig bild av mig när allt jag vill är att ge min pojkvän och mig lycka.

Nu ska jag dra. Hemma igen ikväll någon gång tror jag.
/Stina





Kommentarer
Postat av: Emma

Äh skit i dom dom som bara ute efter att klanka ner på dig. Dom har inget bättre för sig eller så har dom inget eget liv och är avundsjuk på dig :-D



Kram Gumman

2009-09-22 @ 12:24:38
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se/
Postat av: krolle

du vännen du vet vart vi finns o du vet att du kan ringa dygnet runt om du vill... kramar

2009-09-22 @ 12:26:30
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Maddiz

Heej! Det är lugnt jag litar på dig gumman! Och en sak till skit i alla andra som håller på att lägga ner en massa skit på att klanka ner på dig. har dom inget bättre för sig så.. Skit i dom bara. Det ända du ska konsentrera dig på är Tobias och dig själva. och hans lilla dotter... så skit i alla andra... kram Maddiz

2009-09-22 @ 13:53:26
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Johanna ♥

du betsämmer helt klart själv vad du skall skriva här dte kan integn avgöra...det rä din blogg! =)

2009-09-22 @ 16:13:04
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Karl "kalle" Kulsson

Oohh buhuhu, jag skriver massa skräp på internet för jag vill synas men ingen får säga nåt om mig, buhu buhu...

2009-09-22 @ 20:27:13

♥Skriv gärna en rad♥: