♥Haha..♥

Fyy vad dålig jag har blivit på att blogga sen jag fick jobb ^^.
Jag är verkligen totalt slut efter jobb. Denna veckan som gått har jag tagit upp sten och lagt sten. Ganska tugnt, en sten väger mellan 15-30kg och man ska lyfta dem på lite mer än en meters höjd upp i vår dumpers. Jag räcknade ut att jag lyft lite över 1400 stener på två dagar och JA jag har sjuuukt ont i mina armar!..
Helgen har gått åt till att slappa. Vi fick fin besök hemma hos William igår och jag blev med en rulle toning till bilen =). Den toningen hade kostar 2400 men jag fick den gratis, jag måste vara ganska snäll och go och snäll och go jag ^^..

William sitter och spelar tv spel så jag passade på att få in ett blogg inlägg. Saknat?. ^^

Se om det blir bingo med fjällan ikväll. Har inte blivit så på 3 veckor nu. Har varit mycket med påsk och annat tyvärr.

Pratade med Tiffani om att gå och ta en fika med i veckan men det blev inte av så får se om vi kan klämma in en nästa vecka, vore trevligt =). Sen skulle jag har skickat tradera post och jag skulle ringt pappa, jag skulle hälsat på mamma m.f och jag skulle hämtat min hund en runda. Massor jag tänkt göra men inget av det har blivit av, suck!..

Nu ska jag in i en häärlig dusch =).

Om ni undrar något är det bara och fråga, ^^

Love /Stina

En liten bild från mitt förra jobb som maskinist på ett plåt industri företag =).



Kommentarer
Postat av: haha

Christine, du har ingen hund... sluta ljug!!

2010-04-18 @ 15:38:39
Postat av: Anonym

Ursäkta mig. Men gud vilken tråkig blogg. Du kanske ska börja skriva lite mer i den. Och kanske lite bättre bilder och fler. Du är inte sexig alls. Så hiss eller diss? En stor diss helt klart för dig. Haha.

2010-04-18 @ 23:54:56
Postat av: Anonym

har du sett en dumpers gumman.. dom e lite högre än en meters hjöd.. man når inte upp för slänga nått i en dumpers det behöver du en lastare el nått annat stort maskin för göra det.

2010-04-20 @ 01:53:15
Postat av: Anonym

Men gud! Vad är det för fel på folk egentligen?!



Skit i sådana jävla kommentarer. Helst då de är anonyma!



Du är snygg och sexig och verkar vara en himla bra tjej! =)

2010-04-21 @ 21:00:40
Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

Hahahahaha... man kan ju UNDRA vem det är som skriver allt det där NÖRDIGA JÄVLA SKITSNACKET! Man har sina aningar ;)

2010-04-29 @ 20:10:45
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Manne

Denna gången är jag oskylig. Plus att jag nästan aldrig är anonym. Tycker det är onödigt att vara det. Så Aliana. Glöm mig.

2010-04-30 @ 16:33:41
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

HAHAHAHAHA!! Hon tog åt sig! Hela världen kretsar inte runt dig!!! Du är en jävla pissmyra som jag stampar på, lägger inte ner en sekund på dig!

2010-05-02 @ 11:20:53
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barnsmamma!

som jag inte ens stampar på skulle där ju stå :)

2010-05-02 @ 11:29:06
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Manne

Aliana- men herregud bara för att jag är bättre än dig så behöver du inte vara så otroligt svartsjuk. Heller är jag en pissmyra än en stor vet äcklig gris som du...

2010-05-05 @ 20:08:52
URL: http://wiigren.blogg.se/
Postat av: Manne

Aliana- men herregud bara för att jag är bättre än dig så behöver du inte vara så otroligt svartsjuk. Heller är jag en pissmyra än en stor vet äcklig gris som du...

2010-05-05 @ 20:08:53
URL: http://wiigren.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: