♥Ibland..♥

...Undrar jag vem som läser min blogg och ibland undrar jag hur bra dem som kommenterar känner till mig och min bakgrund.
Jag får roliga kommentarer som OM dem/du känner mig och försöker få det att låta som att jag ljuger och din mening är den rätta? Haha,, Ja du hade ju nästan rätt på en punkt får jag ju säga då.

Nej jag äger ingen hund tyvärr. Elise (Hunden jag pratar om som min) Är Jonas hund.
Der ligger lite historia bakom varför jag kallar henne min. Bland annat för att jag har henne när jag vill och hur mycket jag vill och för att jag haft henne sen hon var valp. Inte missat några steg i hennes uppväxt!. Hon är min bebis och hade hon kunnat prata hade hon kallat mig mamma så jag ändrar ord på att jag har en hund till att säga det är Jonas hund på papper men hon är mitt hjärta. Kollar man upp henne hos vettrinären så står hon på mig eftersom jag är där med henne. Och sen till dumpersen, haha om man ska leka viktig och låtsas veta allt ska man kanske först kolla upp hur många varianter dumpers det finns. Det finns från väldigt små till gigantiskt stora och vi har 2 små där jag jobbar =).
Och sen det här med att min blogg är tråkig, -Ja jag vet! Jag beklagar, jag har ett jobb och ett liv och sköta och hinner inte alltid med bloggandet. Nu har jag även en bil att göra vid och jag lägger en hel del tid på vovven.
Sen att jag är ful och osexig, någon måste väll vara det med ;).

Ja, jag passar på att skriva lite om dagen med. Sitter just nu hemma hos William. Han är på gymmet och jag och bazze segar loss.. Bazze är Williams hund INTE min så ni inte missuppfittar det =).

Jag har haft en bajs dag på jobbet men man tar sig igenom det mesta. Har regnat på en så gott som hela dagen och svar JA! jag jobbar ute hela tiden. Suck!.. Fredag är det löning och det blir att titta färg till bilen och försöka få på toningen och lite annat. Ska ta vovven till skogen och bara njuuuta vid grillen med Williams och hundarnas sällskap.

Ni får ha en underbar dag och sköt om er alla! Även ni som tro sig känna mig =).
Bye..
Love and hugs /Stina

Jag & Bebis ♥

Ps en liten bild på en sån dumpers vi har ^^

En sån dumpers som enligt någon inte finns haha!




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: