♥Intrång ;) ♥

Någon försöker att ta sig in på mig blogg, :P..
Ja lite energi kan jag väll allt lägga ner på dig du hemliga kommenterare genom att skriva att jag inte bryr mig ett skit om vad du skriver eller om du tro dig känna mig, du är bara patetisk. Vi vet vem du är och du har blivit påkommen flera gånger. Sköt ditt och lev på dina villkor så lever jag på mina.
Jag råkar nämnligen gilla lycktorna och dansar med vem jag vill :P,. Fredrik litar på mig med all rätt.

Från patetisk till min dag och helg.
Har haft en helt underbar helg. I fredags var jag på pisse humör men tog mig ändå till trogna lycktan =).
Jag satt och segade och tråkade till älsklingarna Emma & Alexzandra dök upp, dem livar alltid upp mig ^^ <3.
Ja jag kan fan utan tvekan säga att dem är mina idoler, dem lever dag för dag och skiter stort i vad andra tycker.
Trelleborg vore INTE detsamma utan töserna <3.. Stal en bild från vevves sida så nu får jag kanske om jag har tur lite smisk haha :P.. Måste ändå tacka tappra Anders som stod ut med mig den kvälle hehe ^^ Och tack Fredrik som mötte upp mig och vågade sova med detta monster :P

Finisar <3,

Bild:Privat, Ägare www.bettybooze.blogg.se

 

På lördagen blev det steetarna, var ju lovad strippor men var fan höll dem hus?..

Betalade 100:- kr för att se nakna damer och det fanns inte EN!!!! Jaja, jag och Fredrik hade kul ändå och han verkade rätt nöjd han med fast det inte dök upp något naket på stället :P, dock inte hel naket i alla fall.

Söndag blev det segt kött på soffan, jag var heelt off. Fredriks mamma kom förbi med Fredriks hund Chabo och det blev en del mys på soffan.

Fina älsklingar♥..

Idag måndag har det varit jobb igen och nu ska jag fylla min nya byrå med en jäävla massa kläder, suuck!..

Bye fuckers!

 



 



Kommentarer
Postat av: AnnA

Hihi, söt bild längst ner ^^

2010-08-16 @ 18:27:40
URL: http://desenastetankarna.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: