♥Men suck♥

Såg nyss att någon har kommenterat en massa angående min tanke till Marie.
Jo jag kan prata för mig själv men även om jag kan det så tackar jag Fredrik som stod upp för mig♥

När jag skrev om Marie så var jag INTE ute efter att gå in på direkt info eftersom jag inte personligen känner henne och inte heller är den min uppgift att gå ut med sådan info. Jag tykte det var otroligt tragiskt och där av skänkte jag henne en tanke.
Jag skänkte henne även en tanke då jag har personer nära inpå som känner henne, knarkare eller inte knarkare.
Jag tycker du är otroligt känslokall, vad har knarkare med detta att göra? händelsen blir väll inte mindra tråkig för att hon är drogfri??..

Jag känner folk som gått på droger och tagit sig ur droger och där av har jag all rätt att skriva en liten nyhet till dig - Dem är människor i båda fall, med bakgrund, känslor och en värdig framtid. Alla gör vi dåliga val här i livet inte fan har du rätt att peka ut vem det ska vara mer eller mindre synd om för det?? Vet du ens anledningen till att hon blev stjuten?? eller du bara drar in hennes missbruk som en självklarhet??..
Jag säger bara TVI på din dömmande attityd, hoppas du blir stjuten en dag och att du i stället för att få en tankte blir dömd för att det dåliga du någongång åstakommit för tro fan inte att du är någon jävla ängel.

Tillbaka till min blogg och min dag..
Haft en ganska ok dag på jobb idag även om jag känner mig trött och sliten.
Helgen har tagit en del enerig när jag först i Fredes blev så full att jag inte ens visste vem jag träffat där.
När jag idag på jobb fick frågan om jag hade kul frågade jag tillbaka, -va!? var du där?.. tydligen hade vi träffats där haha. Jaja, någon gång måste man få skumpa till hjärnan lite :P Semester i kontoret brukas det visst kallas ^^.. På lördagen blev det passa Elias med Fredrik med minigolf, glass och sen även inflyttningsfest =).
Söndag blev kalas för Fredriks syster och slappe med kräftor och film efter man firat med tacos tidigare haha. Kännes mig som ett matvrak :P..

Nu ska jag försöka orka städa klart mitt rum..
ha det bäst alla =)





Kommentarer
Postat av: moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-09 @ 19:52:43
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naw, puttenutt tyck synd om mig.... Snälla någon bry er om mig är så ensam.... Haha.

2010-08-12 @ 00:29:46
Postat av: LOL

snacka om att vissa inte har ett liv .. och att klanka på andra och inte våga titta på sig själv .. ska du lägga ett inlägg skriv då något betydande .. du måste må riktigt dåligt om du tycker det e skoj att komentera massa skit .. förjävlen ta dig i kragen och väx upp!!!! det e ju bara rent patetiskt som du håller på .. sköt ditt eget !! och blanda dig mindre med andras problem och vad som intreserar dom !! tro mig när du väl sköter ditt och tittar på dig själv så kan du fan inte vara nöjd !! brukar bli så närm man vill fly sitt eget dåliga mående att man klankar och går på anda ... vad tjänar det till att hålla på som du gör ??? inte ett jävla skit du kanske får lite bättre mående för en stund falskt mående !!

2010-08-12 @ 13:19:59
Postat av: Ismen

Haha, dessa elakheter... Att de aldrig får ett slut... Varför lägga ner tid och energi på att skriva skit till andra? Det är ju nästan lite tragiskt att någon finner nöje i en sådan sak. Tror mig veta vem fröken (för det låter tjejigt) anonym är...:P

2010-08-17 @ 16:26:48
URL: http://ismen.blogg.se/
Postat av: Systern

Hej !

Ville bara säga att det var en fin tanke. Till Marie, som är min storasyster. Ha en bra dag !

2010-08-30 @ 14:43:33

♥Skriv gärna en rad♥: