♥Projekt♥

.. SUCK för projekt.. Jag älskar projekt i vanliga fall och har ett brinnande intresse för att göra saker praktiskt.
MEN, mitt problem är att det handlar om plantering av blommor. Jag älskar blommor men SUGER på att få det rätt. Så mycket som spelar in, rätt jordtyp, rätt årstider, behandling och ska gå ihop med andra blommor som delar typen av jord och klimat!, skuggväxter, solväxter, stora, små, vår, sommar, höst, färger, hantering you name it.
Jag har varit nära på att slita skiten i bitar, stampa på det eller rent av spela dum i morgon och låtsas som att maskros var en otroligt fin blomma för hela slanten. Blää... Och inte nog med att man är kass på det hela, jag ska delsutom vara den ända som jobbar helt jävla ensam OCH som det vore nog,, nää, jag är den ända som inte har någon som hellst utbildning inom det i heller, njaa, jag överdrev i all frustration/irritation,, jag är inte den ända men jag har inte jobbat där i alla dem år som dem gjort i heller så dem vet i alla fall vad dem pratar om..

Pissfitta är man idag och hade min kära pojkvän varit här nu hade han sagt, -Sluta gnälla nu och sen hade han brottat ner mig i en skratt attack,, Fredrik KOm HhhiiIiitT..

Jaja, jag har egna ben och stå på, nu ska jag ta mig i kragen, gå ner och göra klart mitt projekt som ska in i morgon och le resten av kvällen =)..

När jag är klar får jag min belöning av Fredrik, ♥

Ha en bra kväll alla.

PS!! Jonas, veeerkligen kul att se dig igen. Ett antal år sen och plötsligt står du bara där på mitt jobb, som det kan bli.

Bye



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: