♥ Rumsren?♥

Rumsren? vem? jag?, haha NÄ..
Nu är det ta mig fan snart 3 veckor sen man hade sex sist... GHA!..
Jag e duktig flicka och ligger bara med killar jag är tillsammans med men det tar inte bort mitt sexbehov eller min sexlust.
Funderar på att gå tillbaka till mina möten igen. Börjar få känn för somliga saker igen som faktiskt skrämmer mig lite. Ja man lever bara en gång men jag vill inte dö i någon jäävla könnis.

Tror visst jag börjar bli desperat.. Och antar jag förvånar en del genom att skriva av min frustration här men en annan halva förvånar jag inte ett skit :P

Sitter tittar tv och har ett skumt samtal med någon. Klockan närmar sig två vilket inte är någon tid för mig men för min böliga mamma som tydligen inte kan sova för jag knappar på mina tangenter ca 12 meter bort och två dörrar senare, suck. Ska bli skönt att flytta till Anderslöv =).

kan man ha lite natta sällskap utan att det gnälls så jävligt.

Jahapp, ångest... Hoppas fan jag få ett sms av jysk i morgon där det står att min tv bänk kommit annars kommer jag bli småååt ilsken och göra så mycket som inte ett skit åt d ^^. Ska i alla fall dit och kolla ut mig lite andra möbler..

So long loosers...

Ps!.. TACK vänner för en skit kul dag...

Tru love to ya all!!
/Eder Stina...

Ps, glömde skriva att detta är min blogg och skriver vad jag vill i den, ;).. Lika bra och nämna det annars dyker en massa trevliga kommentarer upp om hur jag tydligen ska leva mitt liv.. haha,,, fuck OFF ore die.



Kommentarer
Postat av: Themis

Är du duktig som är sugen men inte har sex? :S Mest korkat om du frågar mig! :)

2010-02-05 @ 10:47:00
URL: http://themis.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: