♥Härligt♥

Ja, idag ska man iväg till Emma, Krolle & barnen ♥
Åker med 5 över tolv bussen. Älskar mina vänner så sjukt mycket..
Saknat dem ju, ca en vecka sen jag var där sist =(.



Karoline skrev ett sms till mig idag och vi fick äntligen bokat en dag då vi ska träffas.
Blev Lördag klockan 4 så vi har hela dagen och kvällen på oss att mysa. Blir att handla och laga mat och titta någon film och ha mys & tjejsnack.
Saknat dig min kicka, synd vi ses så sällan =(.. Puss på min ängel ♥
Ps, vi kom fram till att vi känt varandra sen vi var ca 4år. :O ganska länge hehe 20år =)

Stal en söt bild på henne ^^ Hoppas hon inte blir tokig på mig nu hehe..





Kommentarer
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Åhhh vad jag saknar tjejsnack och tjejkvällar! hahahah livet som gift tvåbarnsmamma!

2010-02-04 @ 13:44:02
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Emma

Va?? Menar du att det finns något som heter tjejsnack?? Tjejkväll?? Ääähh sånt vet jag inget om. Vart typ över 8 år sen jag hade något sådant sist. Vi får massor av chanser när vi bor ihop sen.



Pussen

2010-02-04 @ 22:03:34
URL: http://familjenlund.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: