♥Huset♥

Kom nyss hem.. Varit i huset till och från hela 3 gånger idag och packat upp och försökt få i ordning dem saker som kommit in i huset =)..
Fattas dock hyller m.m att placera allt på suck.. Får köpa det när jag får pengar =).
I morgon bär det av till anderslöv igen... Vänta in William, han ska på möte sen hämtar han mig =)..
Saknat daaj.. Och ja,, tro fan inte du kommer undan kramar och en varm lång dusch i morgon ^^ hehe..
Gillar att avslöja dig lite här... :P... Min förbjudna frukt.. ja DU förstår =)..

Får se vad som annars händer i morgon.. se om man kommer ihåg att få med filmen hem till William så vi har något att titta på innan det blir nanne dax... Kommer väll bli väckt as tidigt av honom ige på Fredag morgon,, men ja.. det är det värt ^^...

Nu ska jag inte visa upp hur mys sugen jag är längre... Ska åter gå till msn,, musik, tv och LUGNET hehe..

Älskar mina vänner men ibland är det skönt att komma ifrån en och annan kartong i huvudet^^

Puss på
Lite foton från huset =)... (mitt rum första bilden)




Kommentarer
Postat av: ClaudiaAmanda

Jo det är bara bra med mig, kollar på lite OS jag :D

Själv då gumman? <3

2010-02-24 @ 19:30:38
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/
Postat av: andan86

de vart ett jätte fint hus gumman =) ska bli trevligt att besöka de veckovist sen =)



your friend =)

2010-02-24 @ 23:34:10
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

uppskattas väldans mkt att du kommenterar, blir glad att du läser min blogg, men svarar sällan på kommentarer. och du behöver inte va orolig att jag sitter o skrattar åt det med en viss person, för det gör jag inte, varken pratar eller umgås med han mer.

kram

2010-02-24 @ 23:45:22
URL: http://bettybooze.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: