♥Jobbig hemlig känsla♥

Ja,,, jag går runt och tänker på en sak och har gjort i snart ett år =(
Delar inte det med någon för är så rädd för att bli dömd.. Vill berätta för någon, prata av mig och försöka få folk att förstå men det tar imot som fan =(.
SÅ, jag vände mig till det som finns i tankarna. Känns så jävla konstigt men så jävla rätt men det känns som världen dömer ut mig.. Varför är jag så rädd för att tycka öppet?, varför är jag så rädd för andras åsikter?.
Kommer aldrig kunna berätta för mina föräldrar och jag VET att alla skulle försöka stoppa mig och hålla mig där ifrån om jag berättade.. Men.. Ja,,, uscha.. jag som sa att jag bara skulle skriva rakt ut vad jag tycker och tänker här men det är något som suttit fast i mig i ett år.. ÄNDA gången jag kan prata om det är när jag pratar ner på det,, då håller folk med, förstår och jag bygger bara upp en större ångest i mig,, vill bara nämna allt det fina i stället.. Men kommen dem förstå? kommer NÅGON förstå????

,,, Till en annan sak.. Kom nyss hem från Anderslöv.. varit hos min älskade andra familj..
Tack för idag,, älskar er..
förlåt för jag inte delar detta med er ens..



Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman lilla. Jag dömer dig verkligen inte och kommer aldrig att göra heller. Finns inget värre än folk som dömmer andra för deras åsikter m.m

Du kan prata med mig om ALLT det vet du.



Pussen

2010-02-08 @ 20:35:42
URL: http://familjenlund.blogg.se/
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Gumman du kan berätta allt och lite till för mig. Jag kan prata med dig om allt och du kan berätta vad som helst för mig. Jag har aldrig dömt någon och tänker inte börja. Du vet att jag finns här gumman. Så vill du prata så bara ring eller skriv till mig. Du kan göra det 24/7. Om du mår bättre av att berätta så berätta det gärna för mig. Puss och Kram på dig gumman.

2010-02-08 @ 23:05:10
Postat av: Emma

Men gumman lilla.

Du vet att jag står bakom dig till 110 % och aldrig att jag skulle dömma dig. Du vet att jag alltid bara är ett samtal bort, När som helst på dygnet är jag tillgänglig för dig Stina.

Älskar dig. puss <3

2010-02-09 @ 12:57:59
URL: http://ffonavi.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: