♥Lyckorus♥

Ja jag fick ju reda på igår att jag blivit med jobb ^^
Så otroligt skönt, var verkligen vad jag behövde eftersom jag blir inneboende hos två av mina bästa vänner och då vill man känna att man kan betala för sig♥

Lyckoruset höll i sig bra igår..
Jag Anders & William drog ner på en Pub/resturange och satte oss. Tog en cider medans Anders tog ett glas vin och William höll sig till en sprite, han hade något att komma med angående den men det glömde jag snabbt, dock körde han med så =). Vi satt och försökte prata medans en trubbadur skrek i bakgrunden, (Dock var han faktiskt bra).
När vi drukit och ätit gott tilltugg som man får gratis om man köper något att dricka bar det av hem till mig.

William skulle hem till söta Bazze (Hans hund) och jag och Anders gick in till mig för att starta en film.
TACK William för du kom♥

Det blev nycklen till friheten,, japp nu är jag inne på filmen :P,, är ganska hoppig i min text men thats me =)

Fick höra att mitt jobb inlägg var tråkigt via msn,, thihi,, råkade visst glöma att jag har läsare som kanske är lite nyfikna av sig men jag hade ett lyckorus som var svårt att kontrollera just då =)..
Kyrkogårdsförvaltare är i alla fall någon som går runt och håller fint vilket jag ska göra i glassiga solen denna glassiga sommar,, (Det borde DOCK bli en glassig sommar efter denna MINDRE roliga vinter^^)

På kvällen igår kom Poff, 22:00.. vi körde runt lite, och hamnade i Svittedala (Svedala) Mc donald.
Blev bjuden på cheesburgare och läsk och en mys stund i bilen =)..
Finns inget underbarare än närhet.. Trivs så förbannat bra som singel alltså.. Inga förpliktelser BARA gosigt MYS.
runt 02:00 var jag hemma igen...

Innan jag går in på dagens inlägg ska jag plantera in lite roliga klipp från youtube... ENJOY..




Ja till dagens inlägg då :P
Min dag började med att klä på sig och köra mamma till Malmö och runt i Malmö.
Hon vågar inte köra själv i Malmö, och snäll som man är ställer man alltid upp ;).
Vi hämtade dopgåvan till min systerson och tog en fika och körde hem igen.
Nu ikväll blir det att äta mat och ta sig hem till Potter och träffa henne och hennes nya ängel.
Fick en liten dotter för någon dag sen och nu ska jag få träffa sessan.
Får se hur natten ser ut =)..
Ja, det är vad jag vet om dagen för nu :P
Min syster och hennes son Erik är där nere så ska väll försöka vara socail lite till ^^
Puss på..



Kommentarer
Postat av: lena

sv: Ser i fram emot din nya design,

tycker faktiskt denna designen är jätte fin annars,

ditt val såklart =)



ha en bra lördag !

2010-02-20 @ 19:20:04
URL: http://puddingpie.blogg.se/
Postat av: S A N N A

SV: Okej! :) snöar det mycket hos dej eller? :)

2010-02-20 @ 22:05:05
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: