♥Min torsdag♥

Ja igår hade jag ytterligare en bra dag =)...
Vaknade jävligt tidigt hemma hos Emma & Krolle, mega trött hehe :P
Umgicks här hemma och var en vända i Lund..
På kvällen träffade jag dig igen, gick en ganska lång och frusen tur. Känns verkligen bra att umgås med dig och ränsa ut en massa fasta minnen.. Elller låt säga den sista bilden jag fick av dig och mig.

JA!.. jag tänker avslöja det nu.. jag tog kontakt med Poff igen.
Killen som jag hamnade i "slagsmål" med efter ca 6månaders förhållande och en tidigare vänskap senare.
Efter den kvällen blev det mycket prat om misshandel och det kan man kalla det men det var från bådas håll.
Jag ska flytta till Anderslöv, ja i samma håla som han bor i om lite mer än 2 veckor. Det ända dåliga jag hade kvar i mina tankar det var en stark kärlek man var hos varje dag i alla månader som slutade i ett stort gräl, jag åkte hem och sen såg jag aldrig honom igen.. Det blev bara slut utan att någon gjorde slut. Känslan av att inte veta var sin andra halva är under 1år är sjukt jobbigt. Ja jag var tillsammans med Tobias, ja jag älskade honom av en stor bit av mig själv men en viss del var helt vilse utan att riktigt veta var!. Jag och Tobias var RAKA motsattsen än mig och Poff.. jag och Tobias hade så gott som NOLL gemensamt,, vi hade kärleken.. Jag och Poff fick verkligen leta för att hitta något vi inte hade gemensamt och ville uppnå tillsammans.. Vilket fall som så var det han som jag skrev om när jag skrev om min hemliga känsla. Var rädd för att mina vänner skulle dömma mig att jag tagit kontakt med honom igen och ville reda ut det som hände den kvällen, han kände lika som mig vilket kändes så sjuukt bra..
Så äntligen kan man andas frisk luft igen och idag mår jag veeerkligen mycket bättre än på LÄNGE! Inga av mina vänner dömmde, dem förstod =).

Ja som sakt, aldrig mått så här bra på vääldigt länge så nu tänker jag fan fortsätta må så här bra...

Om det är någon annan än mina vänner som har en åsikt så får den gärna lämnas men den kommer inte brys om, om den är negativ... Jag tar inte åt mig ändå ^^

Byye. <3

Ps, sovit hos Emma & Krolle inatt med.. Underbara underbara vänner.. ÄLSKAR ER♥
OCH ,,, TACK Krolle för ALL hjälp med datorn.... Verkligen sjukt tacksam.



Kommentarer
Postat av: krolle

så länge fjelaren funkar e jag nöjd hahaha

2010-02-12 @ 09:40:48
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: stina

Hehe, ja fjelaren fungerar bara bra bra hehe <3

2010-02-12 @ 12:32:18
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: andan

härligt gumman keep going girl =)



du e fan så jävla stark, inte alla människor som skulle agera så älskar dig vännen =)



Y ROCK

2010-02-12 @ 19:06:50
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Gumman, vad sa jag? Att jag inte skulle dömma eller hur? Man måste göra det man känner att man behöver för att må bra. Till exempel jag. Jag försöker fortfarande få tillbaka mitt ex. Jag kan inte sluta älska henne hur mycket jag än försöker. Försökte så jättehårt i 5 månader att komma över henne. Försökte ingenting alls. Skickade inte brev eller rosor eller gosedjur. Men jag känner att jag inte mår bra av att inte vara med henne och att vara utan henne. Jag känner att för att jag ska kunna må bra så måste jag antingen få henne tillbaka eller prata ut. Hon och jag hade allt gemensamt och var nästan helt lika varandra. Oavsett hur illa hon har gjort mig så måste jag försöka. Jag älskar henne över allt trots allt. Vill att hon och jag lägger dem sorgliga bitarna bakom oss. hur mycket jag än försöker så vet jag att ha en flickvän som man inte älskar, för det sista jag vill är att såra någon. Skulle bara må sämre ut av det. Hoppas att du inte dömmer mig på grund av det och av att jag har älskat den här tjejen även om det tog slut för 1 och halvt år sedan. Finns här för dig gumman. Puss och Kram.

2010-02-12 @ 20:35:53
Postat av: malin

jag dömmer dig inte gumman, men kan känner en liten oro, men känner du de är bra så litar jag på dig & då kommer den oron snart försvinna :)

hoppas verkligen du ska få behålla den lyckliga känsla nu <3

2010-02-12 @ 23:07:03
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: Mini

Inte för att det är något speciellt, men världen är så liten. Här sitter jag i Helsingborg och läser din blogg, hittar att du skrivit om Poff i Anderslöv som av en händelse är min lillebrors gamla klasskompis :) tyckte bara att det var lite roligt:)

2010-02-13 @ 21:47:41

♥Skriv gärna en rad♥: