♥Sovmorgon♥

Vaknade vid halv elva av att hem telen ringde som fan.
Jag tänkte inte gå upp och svara och gjorde inte heller.
Tänkte jag startar min mobil så får dem ringa den om det är till mig.
När jag startar min mobil hade jag 5 inpratade meddelanden från 3 dagar tillbaka, så jag så gott som vaknade till krolles ljuva stämma =) i det näst sista inpratade meddelandet var från kyrkoförvaltningen!?!?!? fattade inget men ringde upp. Han ville ha in mig på en arbetsintervju =).

Ja, jag skulle vara där en timme senare alltså om lite mer än 30 min.
Duschat och tagit fram alla papper nu så snart beger jag mig iväg,. Kan ju hoppas jag får jobbet =).

Skriver mer sen..
Ha det bäst så länge /Stina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt med sovmorgon, själv gick jag upp 05.30 imorse..

2010-02-17 @ 17:13:43
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: