♥Tackar♥

... Tackar så mycket ^^
Nu har jag varit och skrivit på papper m.m till jobbet =)
Det ringde en brud när jag var där och frågade om hon fått jobbet eller hur det såg ut.. HAHA neej snäckan det fick jag :P Im fucking evil.. Men det är min tur nu =).. år 2010 funkar bra för mig, jobb, singel, flyttar hemmifrån, underbara vänner, och en bra mysvän på köpet =).
Jaa, jag älskar mitt liv som det är nu... Skulle vela ha lite mer kvinnofolk i mitt liv som är i samma sits dock,, singel, älskar festa, filmer och snacka skit :P... Har min Emma, men hon är inte direkt singel och kan inte sitta och hålla med mig när jag drar igång mitt snack haha... Me so funny, me laughing looong time :P

Snart kommer väll william och jag ska skryta om min lön, mitt liv och lite annat haha..

Nu har det snart gått 2månader utan sex för min del.. IM FUCKING HONRNY!...
I may be stupid but thats just me =).. Slänger mig inte i säng med vem som.

Nu ska jag packa vidare... TJATJA!






Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för din kommentar... Den värmde. Jag skulle lätt ha kunnat skriva mer, men fick kramp i fingrarna...



Snygg bild och naglar ser verkligen äkta ut, sund jag inte kan ha sånna inom mitt yrke... FAN..



Puss på

2010-02-25 @ 11:51:17
URL: http://misssexie.blogg.se/
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Du, jag tycker du kan göra precis hur du vill. Vill du ha sex med någon random så gör du det. Det är ditt liv och det ska ingen lägga sig i. Om du nu vill leva som nunna så gör det, som sagt, du bestämmer!

Själv hade jag aldrig klarat mig utan sex mer än 2 veckor haha, men sen har jag ju lyxen att kunna få det typ när jag vill. haha :)

Jaja, det har ju säkert du med :P



Go for it, sex someone up! :P

2010-02-25 @ 12:33:40
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: ClaudiaAmanda

Jo jag såg det, vad fint ditt rum såg ut att vara :D Och grattis till jobbet,det tycker jag att du är värd!



jaaa jag gjorde ju det, men det är inget som man inte kan ladda hem. Så jag ska se lite ikväll faktiskt, inkluderat från andra säsonger. Underbart!



Pussis <3

2010-02-25 @ 14:40:41
URL: http://claudiaamanda.webblogg.se/
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Jo du. Vet hur det känns. Har själv inte haft sex på 1 år och har inte haft riktigt bra sex på 1 år och 6 månader. Det är svårt att stå ut med. Men det är tydligen något jag får leva med. Bra att ditt liv ordnar upp sig. Du har alla dina vänner som ställer upp för dig utan att tveka. Du är lyckligare än någonsin. Leende på läpparna alltid. Även efter allt... fan vad stark du är. Önskar jag hade din styrka gumman. Önskar verkligen det... då hade jag inte mått såhär... Beundrar dig som fan. Puss och Kram gumman. Skriv gärna på Facebook vet jag.

2010-03-03 @ 18:46:46
Postat av: Robin

2 månader? Släpp efter kvinna! :)

2010-03-11 @ 20:38:20

♥Skriv gärna en rad♥: