♥Trevligt♥

Igår började dagen halv kass.. Vaknade av en massa borrande och skit i lägenheten.
Vi har fått fukt i badrummet så dem är här för att laga det redan 07:00 på morgonen.
Jag gick upp gjorde mig i ordning och gick mot sjukhuset där jag skulle möta upp Emma & krolle som var på någon provtagning av Trinity <3
När vi skulle dra sen var min väska borta SUCK!.. letade ett tag men nej,, innan vi skulle hoppa in i bilen och dra gick krolle in en sista runda och kom ut med min väska i handen WIIII,,, TACK Krolle  ♥

Sen körde vi till Anderslöv, lämnade barnen och åt frukost MUMS vad goda bullar frugan hade gjort ^^
Någon timme senare kollade vi något spök letar program och jag höll fan på att bajsa ner mig. sjuka saker.. Men spännande ^^ och JA jag tror på spöken och gjort sen liten av olika anledningar =).

Sen hämtade vi barnen igen och umgicks till Poff hämtade mig för att bjuda ut mig på bio i Malmö.
haha glömt vad filmen hette nu men den var helt ok =)..

Hemma sent, somnade direkt och vaknade sju idag av klockan men somnade om hehe ^^

Och en annan sak måste jag slänga in här.

TAACK,, stort stort TACK till alla er som bidragit med pengar till dem små trasiga hjärtanen och vad årets insamling går till <3. Finns all info om ni trycker på hjärtat i inlägget nedan..
Glöm inte att INGEN kan göra ALLT men ALLA kan göra något..
Vi måste se efter på dem som inte klarar sig själv.. Vi måste stötta och finnas där.. En dag kanske vi står där med ett barn eller en sjukdom som kräver hjälp, MEN då kan det vara försent om ingen gör något NU.!
Tack än en gång för era stora hjärtan som ger stöd åt små lite svagare hjärtan.
Kramar Stina



Kommentarer
Postat av: ida

hallo , har en frågestund på min blogg , bara att börja fråga :)

2010-02-17 @ 15:44:41
URL: http://idaknutsson.blogg.se/
Postat av: Erika Norberg

det är verkligen en fin gest att samla pengar:-)

2010-02-17 @ 16:36:48
URL: http://erikanor.blogg.se/
Postat av: Rpattz - one of a kind

svar: hehe det var ju så lite! <3



KRAM

2010-02-17 @ 17:00:51
URL: http://robertpattinsonsblogg.blogg.se/
Postat av: Erika Norberg

ja usch, det är verkligen hemskt. så orättvist livet kan vara =( men verkligen ett bra initiativ! önskar er all lycka till!

2010-02-17 @ 19:12:20
URL: http://erikanor.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: