♥Underbar♥

Ja jag har haft en heelt underbar dag.
Vaknade tyvärr ganska sent idag igen.. MÅSTE verkligen ta mig själv i kragen snart,, ischa blivit såå lat =/.
Efter någon timme slängde jag mig i duschen och umgicks lite till med min dator och tv,, suck haha.. Men ganska härligt det med.. När klockan var lite i sex började jag gå mot Karoline, ja för idag var det dax att spela lite bingo.
Vi gick iväg och köpte gott gott och varsin lott och sen gick vi hem till henne igen.. Försökte slänga in lite bilder från festen igår men alla ville inte komma in SUCK, slänger in någon bild här dock =).
Tillbaka till bingon,,, det blev ingen vinst för någon av oss men du kan tro vi va nära haha... Jävlar som vi satt på högspänning :P skit kul =).

Nu blir det sega vidare och försöka bli trött så man kan gå upp hyffsat tidigt och åka till Anderslöv till sin älskade andra familj...

Kärlek på dagen =)..
Pussa Stina


Ps, lite bilder från festen,, (Klicka på bilden för att se den i normal storlek) Bye.. =)




Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: