♥VILKEN DAG♥

... Daniel dök upp vid 12..
Jag vet inte vad det varit med mig idag, varit sån jäävla PISSFITTA helt enkelt.. bett om ursäkt till Daniel tuusen gånger som bara säger att man kan inte ha enbart bra dagar och att det var första gången han såg mig så här..

Vi var i alla fall iväg och kollade nya möbler till mig som jag ska ha när jag flyttar =)
Vi åt på huses och jag fösökte tyglas med mitt humör och samtidigt roa Daniel, LÄTT? nä, kände mig ganska misslyckad, men tror visst dagen slutade bra innan han åkte med glass, nogaut sås, öl korv och god dricka =)

Nu ska jag tråka vidare vid tv,n =)

Natti alla..
=)



Kommentarer
Postat av: emma

Ja jag fattar inte det heller, Men det är väl folk som inte har bättre saker för sig. Så jävla löjligt att lägga sig i och hålla på att försöka styra och ställa med saker dom inte kan.

Ja jag hoppas med vi ses snart. :)

Om inget annat så får du komma upp strax efter den 1 April :) Det tycker jag :)

Hur är det annars med dig?

På tal om flytt, Hur ska du bo hos dom? I ett rum eller hur?

Nyfiken i en strut :)

Saknar dig. Puss <3

2010-02-03 @ 09:03:00
URL: http://ffonavi.blogg.se/
Postat av: Meddis

Inte ens jag fattar mig på sånt

2010-02-03 @ 12:11:07
URL: http://wiigren.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: