♥Att gå vidare♥

.. Känns så jävla skönt att äntligen få gå vidare.
Slippa alla tårar och all oro av att han ska träffa någon annan bakom min rygg eller plötsligt komma hem för att vela byta bort mig. 6 gånger på 2 månader har han lämnat mig krossad i tårar, NU är det äntligen helt slut mellan oss. Jag kan andas igen, nu ska kärleken få hamna hos rätt person.

Lite om gårdagen =).
Gick upp 09:00 och väntade in Emma, Krolle m.f. Dem hämtade upp mig efter deras Maxi runda och sen körde vi till Anderslöv och åt lunch =). Efter det kopplade vi av lite innan vi körde mot Höllviken och en runda på toppen gallerian med Emma och Trinity <3. Det var inte riktigt som vi förväntat oss men sällskapet slår enormt mycket =) Efter turen i Höllviken och krolle var klar med sitt besök åkte vi vidare till Bunkeflo för att köpa en vagn åt Tintin & lillfisen i magen =). SUPER snygg vagn =).

Efter vagn köpet åkte vi tillbaka till Anderslöv, umgicks och åt god god midda som Emma alltid bjuder på <3.
Efter god midda, gott kaffe och underbart sällskap bar det av hem till mattias för att titta film. Vi fick inte riktigt rätt på filmen så vi satte på en annan och gav det första en chans till efter =). Mattias hade köpt öl korv och cola som jag önskat,, underbara vän <3. Vi pratade om förhållanden och plötsligt ringde Tobbe... Fick självklart fjärillar i magen like always MEN han var bara otroligt elak och ringde för att berätta att han hade planer på att kasta ut mina saker för han ville ha mig ur sitt liv. Jag föll i gråt efter samtalet men tog mig i kragen ganska så snabbt. Jag vet att han är mannen som krossade mitt hjärta om och om igen.. jag är bara glad att vi går vidare utan varandra. Men önskan av att kunna vara vänner är ganska stor då jag älskar hans dotter så extremt mycket.

Efter filmerna och ett trevligt besök gick jag för att åka med Martin och jobba någon timme.. Köra och salta =). Mattias följde mig till bilen och han och Martin pratade och kom bra överrens. Älskar när vänner kan prata med andras vänner =)

Idag har jag pratat med daniel i telefon.. Han kände sig lite som en kurrator för mig ^^ Men vi har såå mycket gemensamt och han får mig veeerkligen glad och jag har så mycket lättare för att blicka fram när jag pratat med honom. TACK!..

Mange har tjatat med mig ut nu mitt på dagen ^^... Tänkte bara sitta hemma och slappa totalt men NEJ nu blir det duchen sen blir jag hämtad.. tror vi skulle ut och mata små bambisar men fattade inte riktigt haha :P Jaja Mange är super go och älskar hans hundar.. Nu kan han nog skriva på mina papper medså jag får ut lite pengar:P GOODIE =)..

OJ vilket låångt inlägg... Känner mig så myycket gladare idag så det är väll det som gör d :P

Sköt om er alla... ER Stina =)



Kommentarer
Postat av: Concon

Good for you (Y)

2010-01-16 @ 10:08:35
URL: http://enjavla.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: