♥Härligt♥

Nu har man fått en dos av familjen Lundh igen.. Älskar den familjen. Fick åka hem idag lite tidigare än tänkt eftersom det väntade snö oväder =/.

MEN innan vi (Jag och Danne) åkte hem så var jag, krolle och hans mamma i väg för att skriva på papper på huset WII.. den 1mars flyttar man till Anderslöv.. Vet vissa som blir glada om antagligen någon som blir mindre glad men ska bli skönt som fan. Super nice hus med nytt kök och kaklat badrum och bastu m.m.. 170 kvadrat, laagom :P

Ja jag ska flytta med familjen Lundh in =).. Slipper jag bli utslängd hemma, slänger ut mig själv =).

Kommer rocka Anderslöv. har redan haft mega diskutioner med Wille, Sonny m.f från anderslöv om det hehe =)

Har inte hänt så mycket i dag annars faktiskt =).. Jag och Danne var och fixade mat och en film. Filmen var ju inte den bästa =/..Year one med Jack black och Michael cera.

Danne åkte hem kvart över tolv och nu sitter jag här och bara glor.. Vi båda somnade från filmen så nu är man ju SJÄLVKLART inte trött längre =/.. suck..

Sen måste jag bara dra till lite snabbt med det här om att ha stulit några ord?..
Jag har bara inte orkat kommentera eller lägga ner energi på att bry mig men med tanke på att jag håller på att skriva en bok tror jag att jag kan komma på en blogg titel med utan att "sno" någons ord?. Jag har stött på många bloggar med samma titel som mig.. Hade jag hotat med polisanmäla alla dem så hade dem nog ordnat in mig på psyk.
=)..

Natti alla... <3<3




Kommentarer
Postat av: andan

kan bara säga christine lycka till! ska komma å hälsa på dig smkt jag kan =) pussar å kramar =)



du då får vi ju nästan ha utflytningsfest för dig juuuuu ^_^

2010-01-31 @ 13:27:03
Postat av: Danne

Hehe,, ja det kan vi ha =)...

2010-01-31 @ 15:32:13
URL: http://pumadannes.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

snygg blogg!

2010-01-31 @ 16:45:18
URL: http://eecederholm.se
Postat av: stina

OJ,, haha skicka från dannes :P... Klart vi kan ha utflyttnings fest för maj =)

2010-01-31 @ 19:10:23
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

ja man gör ju det :P

2010-01-31 @ 20:33:17
URL: http://eecederholm.se

♥Skriv gärna en rad♥: