♥Kul..♥

.. ja lite kul är det allt att där är folk som tycker att jag är patetisk för att jag vill komma vidare i livet i min egen tackt, min egen tid.. Men hur patetiskt är det inte att sitta och vänta in sånna chanser att få skriva sånt varje gång? samma ip nr varje gång.. Suck säger jag bara, men men jag får mig ett gott skratt plus att jag får se mina underbara vänners underbara kommentarer i mitt försvar TACK! ♥

OJ vilka dagar jag haft! Inte hunnit med att skriva blogg ju =/.. ska försöka dra det lite kort men med viktigt innehåll. Varit MYCKET med Emma & krolle senaste tiden.. kan inte beskriva denna familj i ord. Får nästan tårar i ögonen när jag tänker på hur jävla lyckligt lottad jag är..♥

Igår hjälpte underbara Anders mig med att hämta hit Daniel som by the way bara är min VÄN, vi dejtar inte vi träffas. Jag tycker Daniels närhet och personlighet är OSLAGBAR men varken han eller JAG har missat att jag blev dumpad för 3 veckor sen och att jag behöver min tid och mina beby stepps. Ja, vilket fall som, vi tog en fika med Anders i stan och självklart kom danne & Anders kanon bra ihop =). Efter det gick jag och Danne hem till mig någon minut innan vi skulle åka till underbara familjen Lundh i Anderslöv. Dem bara ÄLSKADE Daniel hehe. Så jävla underbart att se människor som aldrig tidigare träffas umgås som om dem känt varandra hela livet. HÄRLIG syn. När vi ätit midda, fikat, hämtat hem sakerna från tobbe (ÄNTLIGEN) så bestämmde vi oss för att stanna över =). Första gången jag sov där. Blev soffan för oss hehe, myycket skön soffa dock.. Vi låg och pratade halva natten om allt möjligt.. Vaknade vid 06:00 att tre kommer vandrande i trappan, hörde Neo säga till Julle att dem skulle vara tysta SÖTT!.. Efter en timme var vi uppe alla och det blev frukost.. UNDERBARA vänner, kan fan inte smälta det.. KÄRLEK!..

Vi stannade till lite i ett.. Daniel och Krolle hade lekt av sig medans jag och emma kände lite mer sug efter saker :P haha, nä driver med henne.. =)... Hon gillar det.
Vi åkte hem till mig och lyssnade musik m.m.. jag gjorde även en blogg till Daniel. www.pumadannes.blogg.se Så den lär man följa nu =). Läste krolles inlägg.. sååå gulligt.. www.krolle.blogg.se .

Krolles ord om Danne -> haha träffade en kille i går (nej inte på de viset) en kompis till en av mina närmaste vänner.. fan denna killen e alltså unik måste jag säga lika unik som mig.. o killar som mig finns det inte gott om.. lika dedikerade till en kärlek måna om andra har knäpp humor o ja e den man e utan att skämmas för de..

Haha gölligt va ^^

Ikväll hängde jag och Danne med hem till Jessica tror jag hon heter ^^ med Anders, hans kusin (hennes kille) var där med och självklart kom även dem BRA överrens med Daniel.. dela på öl m.m, härligt..

Och Belle, jag vet du inte har någon blogg eller läser detta.. Men Stina kommer sakna dig i otroliga otroliga mängder.. Din pappa har förbjudit mig för att någonsin träffa dig igen för han säger att han inte vill ha dåliga människor runt dig.. han är din pappa och vill skydda dig men denna gången har han FEL! skulle aldrig aldrig gjort dig illa. NÅGONSIN.. Älskar dig pyret, hoppas du vet och minns.... Bye =/...

Nu blir det sängen.. TACK för underbara dagar..

Ps, till denna där som kallar mig patetisk =).. har faktiskt inte gjort något med en ända kille sen jag blev singel, jo haft armar om mig... Jag måste vara den största horan ever då?... Uscha nä TVI på löstsläppta människor och folk som inte fattar att känslor har sin tid.

Over and out /Stina




Kommentarer
Postat av: krolle

kan bara säga att jag älskar dig vännen.. kram

2010-01-23 @ 07:45:38
URL: http://krolle.blogg.se/
Postat av: Emma

Min lilla Älskling du är bara så underbar. Älskar dig gumman. Du är långt i från patetisk man bara kan vara.

Du är bäst hjärtat.

2010-01-23 @ 08:07:33
URL: http://familjenlund.blogg.se/
Postat av: Nina

Äh folk som lämnar anonyma kommentarer är bara löjliga. Men det gör ens blogg lite mer spännande ;)

2010-01-23 @ 17:11:59
URL: http://themis.blogg.se/
Postat av: andan

min vän, för dig... skulle jag göra allt bara för att få se dig le =) inte för att de är fel på en christine som inte ler, men skadar aldrig att göra ngt vackert ännu vackrare ibland =)



hade jag haft egen bil hade jag gjort de oftare kanske tom kört han hem ^_^



din vänskap är GULD <3



fatta!!

2010-01-24 @ 10:52:37
Postat av: Daniel (Broken Hearted)

Jag älskar dig min vän. Är här alltid för dig. Tack för dem vänliga orden. Puss och Kram.

2010-01-24 @ 18:39:33
Postat av: Marie

Haha, är det lönt att jag skriver, egentligen?:P Min kommentar kommer väl att likna de andras ändå! Känner dig inte så bra, men patetisk verkar du inte vara! Men men... Vissa människor har väl mindervärdeskomplex, och då måste de ju ta ut sitt dåliga självförtroende på andra. Inte mycket att göra något åt.

2010-01-25 @ 16:26:32

♥Skriv gärna en rad♥: