♥Seg♥

Ja, man är minst sakt lite seg =).
Varit hos Tobbe & Bellan två dagar och två nätter nu. Har varit mycket slappa dagar vilket är ganska skönt.
Måste bara säga att Belle är den smartaste lilla tjej jag någonsin träffat, saker hon säger, gör och tänker är så man blir otroligt förvånad varje gång.. Denna lilla tjej med detta stora hjärta.

Igår åkte jag hem för att gå ner en runda på lycktan för att se bandet So what?. En gamal kollega spelar i bandet och Anders var sugen på att kolla läget. Jag var super seg men det var trevligt ändå. Idag har jag verkligen sovit ut. Vaknade klockan 13:00.. SJUKT... 11 timmars sömn,,,. Inte för bra men man får se det som sovit ut och skärpning gäller framöver.

Är riktigt riktigt seg idag.. sitter och kollar färgan och funderar på att bara gå i morgonrock hela dagen haha... Ucsha var är världen på väg,,,.

Nej... NU blir det inte mer bloggande för idag... Hur kul var inlägget typ haha. :P
Bye, Kram Stina



Kommentarer
Postat av: Themis

Jag tror jag vet det nu, behövde bara smälta det lite. Hoppas du haft mysigt med min prinsessa, nu ska jag snart hämta hem henne =)

2010-01-10 @ 17:48:45
URL: http://themis.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: