♥Som en drog♥

Ja.. då har man varit och ätit sushi igen hehe.
Vi lovade att hålla det en gång i månaden men en gång i månaden blev en gång i veckan och nu flera gånger i veckan,, ger mig fan på att dem har planterat in någon drog i min sushi.. Så otroligt gott,, mmm.. ♥

Ja lite om helgen då ^^.. Vill hellst undvika ämnet men får väll skriva lite om festen i helgen.
Började kvällen med sushi med anders och efter det gick vi snabbt hem om mig så jag fick gjort vid mig.
En halv timme senare bar det av hem till Krille på födelsedags fest. Möttes av lennie i trappan som lyfte upp mig, kramade mig på 3 meters höjd typ så att hela rygen knakade, skrämande men rolig kille hehe =).
har verkligen saknat krille så det var riktigt nice att träffa honom igen =).
När dem flesta var samlade började vi plocka upp drickan, :P.. träffade även Anton och Nathalie.. så uderbara människor <3. Tog typ över Nathalie när hon kom,, satt brevid mig och jag satt och klappa magen hela kvällen hihi. Sen blev lennie hungrig och inget soppade honom för att bita tag i alla ballongerna :P Ja galen kväll me mycket mer som jag knappt vågar gå in på,, blev ju jagad av både kille och tjej hela kvällen... LITE skrämmande hehe!...  När klockan var runt 3 eller 4 gick vi hem!


Jag & lennie =)..

Vaknade 08:00 dagen efter och tog kontakt med Thomas.. Vi skulle iväg och titta Emelie på någon häst show men hon gjorde inget!, visste att hon kanska inte skulle upp på ryggen men trodde inte hon bara skulle sitta på en stol.
Men jag och Thomas hade ball dock :P..
Körde iväg och letade efter en affär så Thomas kunde köpa sigg som han by the way slutat med, men när vi väl hittat en affär och handlat gott kommit tillbaka till stallet så upptäckte han att han glömt köpa sigg och GISSA om jag var tvungen att jävlas med honom hehe =).. frågade om han inte skulle röka innan vi gick in i ridhuset igen ex, hehe.. :P  Sen när vi typ frysit halv ihjäll coh uppvisningen var slut körde han mig hem och GUD vad det var sköönt med en varm bil =)..

Tack för en trevlig helg <3



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: andan

Tack själv gumman, <3

inte lätt att vara du,

men de e inte lätt för andra

att stå emot en sån gooing =D



Always keep on rocking <3 !

2010-01-26 @ 12:03:00
URL: http://thewordofmine.blogg.se/
Postat av: Julia

söt blogg :D

2010-01-26 @ 21:40:08
URL: http://juliape.blogg.se/
Postat av: nathalie

aww tack stina du är också underbar! Tycker de är lite synd bara att vi inte har snackat så mycket innan. <3

2010-01-27 @ 12:03:29

♥Skriv gärna en rad♥: