♥Uscha♥

Nu har man varit dålig i snart 3 dagar! Jobbigt värre.
Skulle egentligen umgåts med Emma idag men känner mig verkligen inte bra!.. Var bättre innan och nu känner jag mig sämre igen!! Ischa..

Ska passa Emma & Krolles lillfis i morgon men hoppas verkligen jag är bättre till dess.. Just nu känner jag mig inte alls i stöt =/..

Får se vad som mer händer.. Känns som det finns en viss människa som skrev igår som jag måste ta ett snack med.. Känns som den där personen bara hörde av sig för att han såg att jag blivit singel för när jag sa till honom att jag inte var redo för något skrev han bara att han förstod sen var det bra med det.. Känns som vissa måste sätta respekt och hänsyn för folk lite längre fram än så.!.. Inte första gången han gör så.

Visst, jag och tobbe är bara vänner, men kärleken dör INTE på en vecka,,, Ge mig tid och rum!





Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja gumman. Du behöver tid. Man kan inte tvingas in i något. Det går bara inte. Önskar jag hade din styrka gumman.

2010-01-04 @ 19:07:24

♥Skriv gärna en rad♥: