♥Söndag kväll♥

Ja nu har det trillat in fler på face som frågar om mina blogg inlägg.
Jag har blivit såå dålig på att skriv blogg. Inte för att låta viktig men jag känner mig uppbokad alltid. Inte ens tid tt sätta mig ner och skriva min dagliga blogg. Illa.

Min helg har varit bra i alla fall.
Började i Fredags med att jag drog ut med Anders, massa folk eftersom det var student helg.
Efter någon timme trillade även Dan in på lycktan. Vi drack med honom och någon till sen gick vi hem till honom. Var bara jag, Dan & Anders då. På övre tröttnade jag på mina skor som dödade mina fötter. satte mig på övre och slängde av stövlarna haha. Andres greppade en och Dan den andra sen gick vi mot Dans lägehet. När vi kom till en gräsmatta fick jag åka kungastolen tills någon av dem två fullisarna tappade greppet och jag for i backen haha.
Dan tittade ner på mina blöta fotspår på marken och säger högt, - Neeeej så söööta fotspår.. haha hölt på att dö när hans ögon dels utom glittrade till =).
När vi väl var hemma hos Dan så slängde jag mig på hans soffa och somna till haha. sen vid fyra drog vi och jag vaknade redan halv nio. Tv timmars sömna inte kul =).

Samma natt kom även en underbart liten och fin kille till världen- Välkommen lilla Milo. Han är Emma & Krolles son och han har varit vääldigt väntad. I morse 06:00 steg jag upp för att köra Emma & Bebis till Lund, guuud så liten och söt fast ändå så stor och lång hehe.

Idag har jag även varit hemma hos William med min lilla syster där jag lagade mat som blev bra i slut ändan efter besviken ha öppnat potatis sallad som var GAMMAL, efter alla stängt och när maten var färdig, SUCK.. så det var bara att ställa sig och göra pomes med. Smått besviken men ändå lyckat=).

Vi såg en film, trhiller/skräck,, SUUUG film..
Nyss kommit hem till Trelle igen och ska sova strax då det är skit jobb med bra inkomst i morgon igen.. VAR blev min helg av?..

Hoppas ni haft en bra helg alla.
Puss på /Stina



Kommentarer

♥Skriv gärna en rad♥: