♥Fin fint♥

Vilken bra dag =).
Vaknade ganska sent idag haha, någon gång vid elva. Tittade brevid mig och William hade redan lyckats smita från sängen. Jag gick upp klädde på mig och gick ut och erövrade en kram och någon puss ^^ man får ju inte vara dum =). När vi vaknat till liv började vår dag som hade en del planerat.

Körde till Anderslöv och lämnade min bil utanför hans föräldrars hus.
Körde hem till mig och packade för jobb, hämtade panten & letade rätt på min plånbok.
Efter det körde vi in till Trelle och handlade gott för ikväll och hämtade papper hemma hos mina päron.
Sen körde vi hem till Williams föräldrar. Hans underbara pappa skulle hjälpa mig att få på sommar sulor på bilen ^^. Han försökte lura mig med att jag inte fick köra när det regnade ute med dem däcken haha ,, Oki!? haha.

Sen körde vi hem om till mig igen och hämtade lite saker och sen vidare hem till William för att laga god midda och nu sitter vid varsin dator mitt i motvarandra och låtsas inte se varandra haha.

Smyg tittar upp på honom i mellan åt och möter hans underbara ögon i en djup blick krock♥
Han är verkligen den bästa vän jag har, även om han är lite mer än vän för mig..
Han får mig att klara av min vardag. Me like..

Nu ska vi snart blanda dippa, kränga choklad och krypa intill varandra till en skräck film.
Puss på /Eder Stina




Kommentarer
Postat av: Onii

Misss you guys... ge han en puss från mig

2010-03-29 @ 04:14:59

♥Skriv gärna en rad♥: