♥Helt jävla seriöst♥

NU får det fanimaj vara NOG!.
Jag hoppas detta är det sista jag hör av dig, Anna, Madde, advokat,, vem du nu än vill vara. Men sluta bara skaffa olika konton för att spionera runt på folk som inte vill ha med dig att göra.
Jag kommer polisanmäla nästa gång eftersom du förföljer runt en över allt.. du är sjuukt creepy.

Du lägger till alla mina vänner i min lista på face till dina vänner, du förföljer mig på alla sidor, du skriver sjukt skumma saker till mig, du loggar in som en Anna ottosson på face och msn och snackar skit om dig själv.. !? det är samma IP stumpan. Du borde nog inte andvända samma dator till allt.

Jag förstår INTE vad du vinner på att försöka bli vän med alla mina vänner och dels utom med mig via en annan?

Först får jag ett inlägg av dig som lyder så här - Inte lönt du söker jobber för ingen vill ha dig ändå hahahah /Maddiz
och sen skriver du.. Hoppas du får jobbet gumman håller tummarna kramar Anna från SAMMA IP!.. vad vinner du på det? suck..

Jaja,,, jag vill bara du drar!

Nog om dig.. Nu ska jag roa mig vidare :P
Bye

Ps, njöt veerkligen av att avslöja dig :P.. mina vänner tyckte det var rätt roligt med att se dig tracka ner på dig själv.. och att du låtsas vara Anna och säger att Madde hotar dig.. ni har samma IP.. haha.. skuumt =)




Kommentarer
Postat av: andan

Alla har vi olika sidor.. o vissa visar de verkligen =P haha ååååh.. gud



det var en gång en gång två gånger!

2010-03-09 @ 15:54:52
URL: http://thewordofmine.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: