♥Mys/tråk♥

Japp.. Ibland behöver man avkoppling, bara vara fr sig själv och mysa upp sig själv..
Men ja,,, det är ganska trööök *tråkigt*... Uscha vad jag är krävande haha,, Jag vill gärna att det händer saker jämt. Men ändå älskar jag mysa och ta det lugnt,, hur går det ihop>?..

Vaknade i morse runt 9 av ett sms från Conny, - Japp han dissar tjejer nu förtiden.. Haha.. Hmm. Fattar bara inte hur snälla underbara rara jag kan bli inblandad där ^^... bara folk som känner mig har rätt att yttra sig där haha.. :P

Conny kom över på kaffe och lite prat.
När han gått satte jag mig med tradera och försökte bryta mig in i medlemskapet där haha :P

Efter en stund och ett inbrott senare gick jag och Emma över vägen och tittade saker i en design butik, JAPP det blev lite små köp på hela 130kr.. suck.. ekonomi,, what!?..

Sen gick vi hem igen, la in saker på Tradera och hoppas på att någon köper mina begagnade kläder ^^.
Nu sitter jag och segar! Har terrat william på sms, pillat på internet och nu sitter jag och pratar med en ganska knäpp brud på msn,, så jävla kul.. Jag vet en sak som du inte vet! MOOHHAHA!!.. Guu va roooligt.

nej om man ska hitta på något? Terra krolle och Emma kanske.. hihi låter som en Braaaaa idé :P

Sooo looong cowboys! and girls ;)




Kommentarer
Postat av: Aliana - Gift 2-barns mamma! :)

Aha i see :) Hoppas du hittar något snart :)

2010-03-09 @ 12:25:10
URL: http://alianalohmeier.blogg.se/
Postat av: Emma

Ha ha ha du terra oss?? Mer vi som terrar dig. Som nu t.ex, du sitter på nedanvåningen och jag sitter ovanför och skriver detta bara för att terra dig MOHAha ha ha

2010-03-09 @ 13:06:37
URL: http://familjenlund.blogg.se/
Postat av: Conny

Hmm vadå jag trackar inte ner på tjejer, krolle kunde ju visat smset jag skickade före som handlade om män =P

2010-03-09 @ 17:28:29
URL: http://onii.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: