♥Upps^^♥

Missade tydligen att blogga idag/igår.. har ju passerat 00:00.
Vaknade upp hos William & Bazze, segade på soffan, suuper mys. Åt frukost, lyssnade musik, tittade scrubs sen körde vi hem till mig. Jag år och william höll sällskap. DUKTIGA Bazze väntade fint i bilen, underbara hund.
Sen tog vi honom en tur i skogen och Robin följde med =). Robin är vår nya innebonde här ^^. Ligger lite bakom men det går vi inte in på. Robin är även Emmas & Connys lillebror.

Efter vi gått i skogen tog jag farväl av William =/. Han är härlig att ha hos sig så ganska tomt när han inte är hos en.
Satt och pratade med Robin & Krolle.

Nu har jag själv suttit och spelat Resident Evil 4 i ca 3 timmar igen om inte mer ^^. Kickar rumpa :P
Så jävla kul är det =).

Pratar med William på msn,, Blir upp ganska tidigt i morgon. Vi ska hem till härliga Karin och ta en fika och umgås någon timme när barnen är på dagis/Skola.

Ps, fick mig ett litet utbrott innan idag... Vet inte vad jag skulle gjort utan dig som verkligen stöttar mig i allt♥
Tack för du gjorde mig glad igen..

Natti People.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Undrar bara en sak, och vet inte om du vill svara, men tar en chans här... Kan du kolla upp till vilken adress en ip-adress är knuten, och hur gör du, i så fall?;)



Tacksam för svar!:D

2010-03-18 @ 09:30:49
Postat av: stina

För att jag ska kunna svara till en viss person behöver jag även en adress att svara på. Ha det så bra =) Kram Stina

2010-03-18 @ 12:19:21
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: DRYGASTEVER

Haha, kul du ;D

Lovat att inte nämna någonting :D så skriver jag här kan många få reda på det vettu ;D

2010-03-18 @ 12:32:30
URL: http://drygastever.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: