♥Flyttat♥

Ja då har man flyttat hem igen.
Ska börja söka jobb som en tok nu så jag kan hoppa av det jobb jag har för ett bättra och mer stabilt jobb så man kan fixa sig en lägenhet snart!.. Behöver VERKLIGEN komma till något eget nu.

Känns som livet står bra stilla när man ser alla omkring sig skaffa barn m.m.
Min LILLA syster har redan skaffat barn och ska gifta sig i juni, suck vad jag känner mig gammal.

Helgen har som vanligt bara rusat förbi och imorgon är det dags att jobba igen.
Önska jag trevs på mitt jobb och att det var lite mer än en sesöngs anställning så man kunde våga sig på en lägenhet även om man letar annat jobb.

Imorgon blir det hem till Louise efter jobb, ville träffa henne innan hennes lille kommer ut.
Jag är pank på mobilen så hur får jag nu tag i henne då? =/,.
hoppas att hon slår en pling i morgon under jobb.

Ikväll blir det nog att byta olje filter m.m på bilen om Martin fick tid över =).
Annars ska jag nog umgås med william eller köra hem till mig och koppla av, söndagar är verkligen tråkiga haha :P

Blir prov på en del av trägårds utbildningen i veckan med, hoppas man har sparat tillräckligt i minnet nu då :P.
Bra men kort =)..

Nu ska jag titta vidare på tv och slappa med en is kall cola =).
Bye <3



Kommentarer
Postat av: Manne

Det är kanske dags att upptatera din blogg.

2010-05-21 @ 20:46:50
URL: http://mannesdikter.blogg.se/

♥Skriv gärna en rad♥: