♥Söndag♥

Ja då var det söndag vilket betyder att det är dax att jobba igen i morgon.
Längtar till nästa månad för då blir det full lön minus en dag dock =).
Har varit en del röda dagar vilket ger lite mindre pengar men ändå så man klarar sig.

Idag har jag och William varit hemma hos min pappa och hällsat på, hämtat lite mer saker i Anderslöv och haft fint besök av Williams föräldrar i Williams lägenhet.

Jag känner att allt kommer lösa sig efter hand =).
Pappa är så duktig på att få mig att tänka öppet ^^.

Sen en liten kommentar till miss anonym =).
Anonyma kommentarer läses inte ens. Jag lägger inte ner energi på att bry mig om saker folk säger som dem sen inte kan stå för. För står man för sitt eget ord om man gömmer sig bakom dem?.. Nja tror inte det.
Jag har en HEL del andra saker att lägga min energi på.
Nu la jag till och med ner energi på att skriva detta till dig vilket inte kommer hända igen så ta in, håll det inne och lär av det!..

Bye all <3



Kommentarer
Postat av: Onii

Tackar ^^



Så lite så =) kommer alltid att finnas här även om jag inte alltid kan bidra med en kram, så finns mitt stöd =)

2010-05-09 @ 16:08:29
URL: http://onii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ge inte ens dumma kommentarer publicitet. Låtsas inte ens om att de hänt. =)

2010-05-13 @ 13:46:04

♥Skriv gärna en rad♥: